کتاب اینس

Inez
کد کتاب : 21322
مترجم :
شابک : 978-9641918264
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 153
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اینس اثر کارلوس فوئنتس

اینس رمانی نوشته کارلوس فوئنتس نویسنده مکزیکی است که بعدها توسط مارگارت سایرز پدن به انگلیسی ترجمه شد. این رمان به شخصیت های ادبی و اساطیری از جمله فاوست و دون ژوان اشاره دارد. فوئنتس همچنین از ایگور استراوینسکی و هکتور برلیوز که اقتباس اپرایی آنها از فاوست، لعنت فاوست، به طور برجسته در کتاب ظاهر می شود، به عنوان تأثیرگذار نام برد.

استاد گابریل آتلان-فرارا، در آستانه آخرین اجرای خود، به رابطه خود با اینس پرادا می پردازد. اگرچه استاد و دیوا در طول نزدیک به سه دهه رابطه خود فقط سه بار ملاقات کرده بودند، اما شدت آن هرگز محو نمی شود. رابطه آنها با تحسین متقابل، احساس استقلال و منیت مشخص می شود. به موازات آن، افسانه‌ای از پیوند زن و مرد انسان اولیه (اتحاد مجدد) نیز به تصویر کشیده می‌شود و این دو جریان در نقطه اوج، که در مرز رئالیسم و ​​فانتزی است، در هم می‌آیند. اثر مورد علاقه استاد لعنت فاوست است که اغلب به عنوان پس زمینه و همچنین استعاره در متن آمده است.

کتاب اینس

کارلوس فوئنتس
کارلوس فوئنتس (به اسپانیایی: Carlos Fuentes Macías) (زاده ی ۱۱ نوامبر ۱۹۲۸ - درگذشته ی ۱۵ مه ۲۰۱۲) نویسنده ی مکزیکی و یکی از سرشناس ترین و پر آوازه ترین نویسندگان اسپانیایی زبان بود. آثار او به بسیاری از زبان ها ترجمه شده اند.پدر وی از دیپلمات های مشهور مکزیک بود و از این رو کودکی اش در کشورهای مختلفی سپری شد. در سال ۱۹۳۶ خانواده اش در شهر واشنگتن دی سی اقامت گزید و این باعث شد که با زبان انگلیسی نیز آشنا شود.در سال ۱۹۵۹ با بازیگر سینما ریتا ماسدو ازدواج کرد، که این ازدواج تا سال ۱۹۷۳ ...