کتاب افسون ریاضیات

The Magic of Mathematics
کشف افسون ریاضیات
کد کتاب : 22282
مترجم :
شابک : 978-9645676832
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب افسون ریاضیات اثر تئونی پاپاس

تئونی پاپاس در کتاب "افسون ریاضی(کشف افسون ریاضات)" وارد دنیای ایده ها می شود. طلسم های جادویی زندگی ما را کاوش می کند و به ما کمک می کند تا ریاضیات را در جایی که انتظار نداریم کشف کنیم.

این کتاب به شما کمک می کند که بیاموزید که چگونه گره ها ممکن است اسرار زندگی را باز کنند.
کشف خواهید کرد که چگونه نیروهای پنهان ریاضیات - ساختارهای معماری را با هم دارند - تماس های تلفنی شما را بهم متصل می کنند - هواپیماها به زمین می آیند - اسرار سلول زنده را حل می کنند. ببینید که چگونه برخی از هنرمندان از یک پالت ریاضی در آثارشان استفاده می کنند و چگونه بسیاری از نویسندگان از ایده های آن استفاده می کنند. همه اینها را در جادوی ریاضیات تجربه کنید.

تئونی پاپاس علاقه زیادی به ریاضیات دارد. پاپاس ، کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه استنفورد در سال 1967 دریافت کرد. وی نزدیک به دو دهه ریاضیات دبیرستان و کالج را تدریس کرد ، سپس به نوشتن یک سری قابل توجه از کتابهای نوآورانه روی آورد که نشان دهنده تعهد او به ریاضیات است.

کتاب افسون ریاضیات

تئونی پاپاس
تئونی پاپاس ریاضیدان اهل کالیفرنیا و متولد سال 1944 است. ویدر حال حاضر ، مدرس و مشاور ریاضیات است. او مدرک لیسانس خود را از دانشگاه کالیفرنیا در برکلی و کارشناسی ارشد را از دانشگاه استنفورد دریافت کرد.
دسته بندی های کتاب افسون ریاضیات