کتاب محاکمه سقراط

The Trial of Socrates
کد کتاب : 2288
مترجم :
شابک : 978-964-207-181-4
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 350
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1988
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش در ایالات متحده آمریکا

معرفی کتاب محاکمه سقراط اثر ایزیدور فینشتاین استون

کتاب محاکمه سقراط، اثری نوشته ی ایزیدور فینشتاین استون است که نخستین بار در سال 1988 انتشار یافت. چه اتفاقاتی افتاد که آتنی های باستان، ساکنین جامعه ای که آزادی بیان را ارج می نهاد و از آن پاسداری می کرد، سقراط را به مرگ محکوم کردند؟ استون در این کتاب جذاب و روشنگرانه به این ماجرای تاریخی می پردازد و به شکلی متفاوت، جنبه های مختلف آن را بررسی می کند. او برای نوشتن این کتاب بیش از یک دهه به تحقیق و بررسی درباره ی یونان باستان پرداخته است. استون برای پرده برداشتن از مسائل کمتر شناخته ی شده ی معروف ترین پرونده ی آزادی بیان در تمام تاریخ، تاریخ یونان و روم را به شکلی عمیق مورد واکاوی قرار می دهد و اطلاعاتی فوق العاده جذاب و کارآمد را درباره ی آن دوران کهن و ارتباطش با زمانه ی معاصر در اختیار مخاطبین قرار می دهد.

کتاب محاکمه سقراط

ایزیدور فینشتاین استون
ایزیدور فینشتاین استون، زاده ی 24 دسامبر 1907 و درگذشته ی 18 ژوئن 1989، روزنامه نگار و نویسنده ای آمریکایی بود. استون در فیلادلفیا به دنیا آمد. او کار روزنامه نگاری را در دومین سال دبیرستان و با به وجود آوردن مجله ی Progress آغاز نمود. استون سپس در روزنامه ی Haddonfield و Camden Courier-Post مشغول فعالیت شد. او پس از انصراف از تحصیل در رشته ی فلسفه در دانشگاه پنسیلوانیا، به روزنامه ی Philadelphia Inquirer پیوست.
نکوداشت های کتاب محاکمه سقراط
Alive and engaging.
سرزنده و جذاب.
The New York Times

It will stimulate a wide range of readers.
این کتاب، طیفی وسیع از مخاطبین را به وجد خواهد آورد.
Library Journal Library Journal

A new look at the world of the ancients.
نگاهی نوین به جهان باستان.
Good Book Guide

قسمت هایی از کتاب محاکمه سقراط (لذت متن)
انگار که در هزارتویی متافیزیکال گیر افتاده ایم، می بینم که در گذر قرن ها، دائما در حال بازگشت به همان پاسخ های بنیادینی هستیم که فیلسوفان یونان باستان به آن ها دست یافته بودند.