کتاب درباره ارتباطات

HBR's 10 Must Reads on Communication
10 مقاله که باید خواند
کد کتاب : 2417
مترجم :
شابک : 9786006047607
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

ارتباطات
HBR's 10 Must Reads on Communication
(10 مقاله ای که از هاروارد باید بخوانید)
کد کتاب : 63369
مترجم : الهه قدیری
شابک : 978-6008237402
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب درباره ارتباطات اثر هاروارد بیزینس ریویو

اگر به موضوع ارتباطات علاقه دارید، این 10 مقاله را بخوانید. ما از میان صدها مقاله هاروارد بیزینس ریویو مهم ترین مقاله ها را در این زمینه انتخاب کرده ایم. کارشناسان در این مقاله ها شناخت ها و توصیه هایی را که نیاز دارید در اختیار شما می گذارند: - از ایده درخشان خود با موفقیت دفاع کنید. - با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. - برای خود اعتبار ایجاد کنید. - الهام بخش دیگران برای اجرای چشم انداز خود باشید. - خود را با سبک های تصمیم گیری ذینفعان تطبیق بدهید. - اهدف را بر اساس منافع مشترک تعریف کنید. - اتفاق نظر به وجود آورید و جلب حمایت کنید.

بهترین رهبران می دانند که چگونه به صورت روشن و متقاعد کننده ارتباط برقرار کنند. چطور می توانید در ارتباطات موضع درستی بگیرید، اگر هیچ چیزی در مورد برقراری ارتباط موثر نمی خوانید؟ این 10 مقاله را در "درباره ارتباط" بخوانید. ما در بایگانی HBR از صدها مقاله استفاده کرده ایم و مهمترین موارد را برای کمک به شما به صورت واضح ارائه داده ایم.
کارشناسان برجسته ما مانند دبورا تانن ، جی کانگر و نیک مورگان بینش ها و توصیه های مورد نیاز شما را ارائه می دهند:
• ایده درخشان خود را با موفقیت معرفی کنید.
• با مخاطبان خود در ارتباط باشید.
• اعتبار را ایجاد کنید.
• به دیگران الهام بخشید تا دید شما را عملی کنند.
• با سبک تصمیم گیری ذینفعان سازگار شوید.
• اهداف را در حیطه منافع مشترک تنظیم کنید.

کتاب درباره ارتباطات

هاروارد بیزینس ریویو
هاروارد بیزنس ریویو مرجع پیشتاز در تفکر مدیریت هوشمند است .هاروارد بیزنس ریویو از طریق مجله HBR ، ۱۱ کتاب ویرایش شده دارای مجوز بین المللی از انتشارات هاروارد بیزنس ریویو ، و محتوای دیجیتالی و ابزارهای منتشر شده در HBR.org ، بینش دقیق و تجارب ارزشمندی را در اختیار متخصصان سراسر جهان قرار می دهد تا خود و سازمان‌هایشان را به شکلی موثرتر هدایت کرده و اثر مثبتی ایجاد کنند.
نکوداشت های کتاب درباره ارتباطات
The articles where professional written for leaders to pull out useful and real-world principles that everyday leaders would encounter.
این مقالات برای رهبران تهیه شده است. و اصول مفید و واقعی را که رهبران به صورت روزمره به آن نیاز دارند ارائه می دهد.
Amazon review

قسمت هایی از کتاب درباره ارتباطات (لذت متن)
در شرکت هایی که فرهنگ سالم دارند ، کارمندان در تاریکی نگه داشته نمی شوند. بلکه از این باور پشتیبانی می شود که آنها بخشی از یک آینده هیجان انگیز هستند. آنها می آیند تا با آتش در درون خود کار کنند، که نتیجه رهبری و عملکردهای شغلی ای است که به وضوح بیان شده اند

ارتباطات به معنی گفتن آنچه که منظور شماست نیست. چگونه می گویید که حرف شما بسیار مهم است و در عین حال با نظر شخص دیگر متفاوت است؟ با استفاده از زبان رفتار اجتماعی آموخته می شود: نحوه صحبت کردن و گوش دادن ما عمیقا تحت تأثیر تجربه فرهنگی است. اگرچه ممکن است تصور کنیم که روشهای گفتن آنچه که می خواهیم بیان کنیم طبیعی است، آیا اگر دیگران هم همینگونه آنچه را که می خواهند بیان کنند، برای ما خوشایند است؟