کتاب درباره تصمیم گیری

HBR's 10 must reads on making smart decisions
10 مقاله که باید خواند
کد کتاب : 2423
مترجم :
شابک : 978-6006047577
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 204
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

از مجموعه پرفروش «ده کتابی که باید خواند»

معرفی کتاب درباره تصمیم گیری اثر هاروارد بیزینس ریویو

کتاب درباره تصمیم گیری، اثری نوشته ی نویسندگان هاروارد بیزینس ریویو است که اولین بار در سال 2013 به چاپ رسید. این کتاب ارزشمند، دربردارنده ی مقاله هایی است که از میان صدها مقاله در آرشیو هاروارد بیزینس ریویو انتخاب شده اند تا به شما کمک کنند تصمیم های بهتری اتخاذ کنید و از اشتباهات رایج نیز اجتناب نمایید. جمعی از متخصصین پیشگام در عرصه ی تجارت های بین المللی، نکته ها و درس های دگرگون کننده و بسیار کارآمدی را در کتاب درباره تصمیم گیری با مخاطبین سهیم می شوند: گرفتن تصمیمات جسورانه ای که وضعیت فعلی را به چالش می کشند؛ ارزیابی ریسک ها و منافع با نگرشی ثابت و به شکلی یکسان؛ آگاهی داشتن از اشتباهات احتمالی در برنامه ریزی بر اساس منطق علت و معلولی؛ آزمودن تصمیمات با آزماش های مختلف؛ حمایت از انتقادهای سازنده و غلبه بر تردیدها با سنجش همه ی جوانب کار.

کتاب درباره تصمیم گیری

هاروارد بیزینس ریویو
هاروارد بیزنس ریویو مرجع پیشتاز در تفکر مدیریت هوشمند است .هاروارد بیزنس ریویو از طریق مجله HBR ، ۱۱ کتاب ویرایش شده دارای مجوز بین المللی از انتشارات هاروارد بیزنس ریویو ، و محتوای دیجیتالی و ابزارهای منتشر شده در HBR.org ، بینش دقیق و تجارب ارزشمندی را در اختیار متخصصان سراسر جهان قرار می دهد تا خود و سازمان‌هایشان را به شکلی موثرتر هدایت کرده و اثر مثبتی ایجاد کنند.
نکوداشت های کتاب درباره تصمیم گیری
Critical to the success of every manager.
اثری ضروری برای موفقیت هر مدیر.
Amazon Amazon

Learn how to make better decisions.
یاد بگیرید که چگونه تصمیمات بهتری اتخاذ کنید.
Barnes & Noble

قسمت هایی از کتاب درباره تصمیم گیری (لذت متن)
بررسی های مربوط به مسائل استراتژیک، بر اساس «واقعیات، گزینه های جایگزین، و تصمیمات» سازمان دهی می شوند.

با استفاده از برنامه ریزی متمرکز بر تصمیمات، شرکت ها تقریبا بدون تردید خواهند دید که کمیت و کیفیت تصمیماتشان بهبود یافته است.