کتاب 101 راه موفقیت در تجارت

Trump 101 : the way to success
کد کتاب : 24645
مترجم :
شابک : 978-6007720608
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

ترامپ
Trump 101 : the way to success
101 راه موفقیت در کسب و کار
کد کتاب : 56618
مترجم : رایکا صدری
شابک : 978-6005253177
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 204
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب 101 راه موفقیت در تجارت اثر دونالد ترامپ

در کتاب 101 راه موفقیت در تجارت ، ترامپ خود به مشاور و مربی شخصی شما تبدیل می شود زیرا نکات ، تاکتیک ها و استراتژی هایی را به اشتراک می گذارد که همه آنها برای کمک به شما در استفاده هرچه بهتر از خود ، حرفه و زندگی شما طراحی شده است. هر فصل یک قاعده یا باور اساسی را در بر می گیرد. ویژگی ها و مهارت های حیاتی مورد نیاز هر تاجر موفق را بیاموزید.

کتاب 101 راه موفقیت در تجارت شامل بیست و چهار فصل است که به مشاوره در مورد زیرکی تجارت با نقل قول های ترامپ می پردازد.

Booklist تصدیق کرد که این اثر عملکرد عمومی روابط عمومی ترامپ را در بر داشته و نتیجه گرفته است که حاوی برخی توصیه های مفید است.
کتاب 101 راه موفقیت در تجارت کتابی است که مشاوره و انگیزه ای در مورد نحوه تجارت ترامپ ارائه می دهد. این کتاب تقریبا به بیست مجموعه از ژانرهای موفقیت تقسیم شده است ، از جمله: توصیه به خواننده برای تلاش در جهت بهتر کردن خود ، شناخت فرصت های مناسب تجاری هنگام معامله ، آزمایش چیزهای جدید ، هنر مذاکره ، نحوه کسب اندیشه از طریق شهود فرد ، یادگیری از شکست ها ، حفظ احساس انگیزه ، حفظ اهداف عالی و کنار گذاشتن تلاش هایی که باعث ایجاد اشتیاق نمی شود.

نویسنده در مورد عنصر ریسک در هنگام سرمایه گذاری هشدار می دهند: "غالبا ریسک ارزش قمار را خواهد داشت ، اما گاهی اوقات ناشی از توانایی شما خواهد بود". این کتاب توصیه می کند قبل از بروز مشکلات بزرگتر ، با اختلافات مقابله کنید. به خوانندگان گفته می شود که پس از بروز مشکلات ، باید سریعا مسئولیت خود را به عهده بگیرند. این کار از کسانی انتقاد می کند که دائما دیگران را به خاطر مشکلاتشان سرزنش می کنند.

به خواننده توصیه می کند که از کتابهای دیگر از جمله نوشته های آلبرت انیشتین و رالف والدو امرسون ، هنر جنگ توسط سون تزو ، کتاب قدرت تفکر مثبت ، آخرین شیر: وینستون اسپنسر چرچیل نوشته ویلیام منچستر ، حکمت کسب کند.

کتاب 101 راه موفقیت در تجارت

دونالد ترامپ
دونالد جان ترامپ (به انگلیسی: Donald John Trump) (زاده ۱۴ ژوئن ۱۹۴۶ میلادی) چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا است. وی پیش از ورود به سیاست کارآفرین و یک چهرهٔ تلویزیونی بود. ترامپ، متولد و بزرگ شدهٔ بخش کویینز نیویورک است. وی در سال ۱۹۶۸ با مدرک کارشناسی اقتصاد از مدرسهٔ وارتون دانشگاه پنسیلوانیا فارغ التحصیل شده است. او به مدت ۴۵ سال ریاست سازمان ترامپ را بر عهده داشت، شرکت ساخت وساز املاک که مادربزرگ پدریش بنیان گذار آن بود. فعالیت او متمرکز بر ساختن و نوسازی برج های تجاری، هتل ها...
قسمت هایی از کتاب 101 راه موفقیت در تجارت (لذت متن)
نام این کتاب ۱۰۱ راه موفقیت در کسب و کار است، اما دانلدجی.ترامپ ، مردیث مک آور نویسندگان این کتاب، در آن راهکار و رمز موفقیت ترامپ را در قالب گفت وگو آورده اند. مک آور فصل های این کتاب را طوری نوشته است که شما بتوانید هر فصل را جداگانه بخوانید و از نکات آن استفاده کنید. سخنان ترامپ در بعضی از فصل های کتاب بسیار دقیق و بر اساس آمار و ارقام است و در فصل های دیگر سخنانش را از روی تجربه گفته است. شانزدهمین فصل این کتاب «پول همیشه حرف آخر را نمی زند» نام دارد. ترامپ در این فصل می‎گوید: «من آخرین کسی هستم که می توانید انتظار داشته باشید که از اهمیت پول بکاهد؛ چرا که همواره خوش شانس بوده ام و خیلی پول به دست آورده ام. مردم من را به پول ربط می دهند و پول زندگی فوق العاده ای برایم فراهم کرده است. ولی پول درآوردن نباید هدف اصلی شما باشد؛ چون در این صورت، چندان چیزی در زندگی برایتان نخواهد ماند.»