کتاب شعله های هوس

By Love Possessed
کد کتاب : 25743
مترجم :
شابک : 978-9640016824
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 1957
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

نامزد جایزه ملی کتاب آمریکا سال 1958

نامزد جایزه ویلیام دین هاولز سال 1960

معرفی کتاب شعله های هوس اثر جیمز کازنس

کتاب «شعله های هوس» در 26 اوت 1957 منتشر شد و به یکی از پرفروش‌ترین‌ها تبدیل شد. در سال 1960، مدال ویلیام دین هاولز به آن اعطا شد، جایزه ای که هر پنج سال یک بار به بهترین رمان پنج سال گذشته داده می شود.
این رمان به یک فیلم سینمایی تبدیل شد. کتاب «شعله های هوس» یکی از «رمان‌های حرفه‌ای کوزنز» بود که داستان‌های آن شخصیت‌های کاملا توسعه‌یافته را ارائه می‌کرد و تأکید ویژه‌ای بر جزئیات کار آنها داشت.
داستان این رمان در شهر کوچک براکتون، پنسیلوانیا، تقریبا در اواسط دهه 1950 می گذرد. داستان، آرتور وینر جونیور، وکیل دادگستری را در 49 ساعت از زندگی خود دنبال می کند. در طول این مدت، او مرتبا خاطرات زمان های قبلی را به یاد می آورد و ساکنان شهر را که سال ها مرده بودند، مانند آرتور وینر پدر، به یاد می آورد. آرتور جونیور شریک شرکت حقوقی است که پدرش با مشارکت نوح تاتل تأسیس کرده است. در جوانی، آرتور با دختر نوح، هوپ ازدواج کرد. آنها سه فرزند، دو پسر و یک دختر داشتند. پسر بزرگتر، وارن، در طول جنگ جهانی دوم درگذشت. هوپ چند سال بعد پس از به دنیا آوردن دختر آرتور درگذشت. آرتور اکنون با زنی جوانتر به نام کلاریسا ازدواج کرده است که مربی تنیس دخترش بوده است. در طول داستان به تدریج مشخص می شود که آرتور پس از مرگ هوپ، رابطه ای کوتاه اما عمیق با مارجوری پنروز، همسر جولیوس داشته است.

کتاب شعله های هوس

جیمز کازنس
جیمز گولد کوزنس زاده ۱۹ اوت ۱۹۰۳ و درگذشته ۹ اوت ۱۹۷۸ ، رمان‌نویس آمریکایی بود که برنده جایزه پولیتزر برای داستان در سال ۱۹۴۹ شد.