کتاب قدرت بی پولی

The Power of Broke
چگونه جیب های خالی، بودجه ی کم و عطش موفقیت ، بزرگ ترین مزیت رقابتی شما می شود؟
کد کتاب : 26110
مترجم :
شابک : 978-6008913221
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 364
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب قدرت بی پولی اثر دیموند جان

دیموند جان از زمانی که شروع به فروش تی‌شرت‌های خانگی خود در خیابان‌های کوئینز کرد، قدرت بی پولی را تمرین می‌کرد. دیموند با بودجه 40 دلاری مجبور شد راه‌های غیرمجاز را برای تبلیغ محصولاتش در نظر بگیرد. خوشبختانه، ناامیدی نوآوری ایجاد می کند، و بنابراین او ایده ای برای یک کمپین خلاقانه ایجاد کرد که در نهایت نام تجاری FUBU را به یک پدیده جهانی 6 میلیارد دلاری تبدیل کرد. اما اگر او شروع به کار نمی کرد، ممکن بود این اتفاق نیفتد - با چیزی جز امید و انگیزه وحشیانه برای موفقیت به هر وسیله ممکن چنین چیزی اصلا امکان نداشت.
در اینجا، بنیانگذار FUBU و ستاره ABC’s Shark Tank نشان می دهد که شکست در واقع می تواند بزرگترین مزیت رقابتی شما به عنوان یک کارآفرین باشد. چرا؟ زیرا شروع یک کسب و کار از زمان شکست شما را مجبور می کند خلاقانه تر فکر کنید. شما را مجبور می کند که از منابع خود به نحو احسن استفاده کنید. این شما را وادار می کند که با مشتریان خود به طور واقعی تر ارتباط برقرار کنید و ایده های خود را خلاقانه تر بازاریابی کنید. این شما را وادار می کند که با خودتان صادق باشید، روی اهداف خود متمرکز بمانید و راه حل های نوآورانه مورد نیاز برای ایجاد یک علامت معنادار را ارائه دهید.
وقتی پشتتان به دیوار است، حساب بانکی‌تان خالی است، و خلاقیت و اشتیاق تنها منابعی هستند که می‌توانید از پس آن برآیید، موفقیت تنها گزینه شماست. در اینجا یاد خواهید گرفت که چگونه از آن قدرت بی پولی برای موفقیت و رسیدن به اوج رویاهای خود استفاده کنید.

کتاب قدرت بی پولی

دیموند جان
دیموند گارفیلد جان زاده 23 فوریه 1969 ، یک تاجر ، سرمایه گذار ، شخصیت تلویزیونی ، نویسنده و سخنران انگیزشی است. وی بیشتر به عنوان بنیانگذار ، رئیس و مدیر عامل شرکت FUBU شناخته می شود. جان همچنین بنیانگذار گروه شارک است. او مستقر در شهر نیویورک می باشد.
نکوداشت های کتاب قدرت بی پولی
Daymond John’s journey proves that desperation breeds innovation, and The Power of Broke breaks it down for us with straight talk from a guy who knows what it takes to make something out of nothing.
سفر دیموند جان ثابت می کند که ناامیدی نوآوری ایجاد می کند، و کتاب قدرت بی پولی با صحبت مستقیم مردی که می داند برای ساختن چیزی از هیچ، چه لازم است، آن را به ما ثابت می کند.
Steve Case

I firmly believe that you should only read business books from people who have actually built businesses. Daymond has done just that, and here he breaks down the thesis and the religion behind exactly how he did it.
من کاملا معتقدم که شما فقط باید کتاب های تجاری را از افرادی بخوانید که واقعا کسب و کار ایجاد کرده اند. دیموند دقیقا این کار را انجام داده است، و در اینجا او تز و دینی را که پشت این کار است، تجزیه می کند.
Gary Vaynerchuk

قسمت هایی از کتاب قدرت بی پولی (لذت متن)
من جمله ی زیبایی از زبان«لیز کلامن» مجری خبر در شبکه ی «فاکس بیزنس» شنیدم. او یک بار به من گفت پدرش همیشه به او می گفته.«من همه ی مزیت های زندگی را به تو داده ام جز این که محروم باشی, چون محرومیت یک مزیت است» این جمله دقیقا منظورم را می رساند. این طور نیست؟ این جمله به ما یادآوری می کند وقتی با «نداشتن» بزرگ شوی، به «نه» شنیدن عادت می کنی. در واقع این کلمه را بیش تر از هر کلمه ی دیگری می شنوی: نه. استطاعت مالی اش را نداری. نه، نمی توانی آن چیز را داشته باشی. نه، این غیرممکن است. وقتی سرانجام در جایی«بله» می شنوی, برای رسیدن به آن، هر چیزی که باشد. سر و دست می شکنی. آنقدر در زندگی «نه» شنیده ای که نسبت به آن بی حس شده ای. ولی کلمه ی «بله» تو را به وجد می آورد و فرصت های بی شماری پیش رویت قراررمی دهد.