کتاب سکون کلید است

Stillness Is the Key
کد کتاب : 84520
مترجم :
شابک : 978-6227283679
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 252
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

حرکت در سکون
Stillness Is the Key
کد کتاب : 26336
مترجم :
شابک : 978-6226983235
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

قدرت سکوت ذهن
Stillness Is the Key
(روشی برای عاقل ماندن، شفاف اندیشیدن و غلبه بر مشکلات در دنیای دیوانه وار امروز)
کد کتاب : 45761
مترجم :
شابک : 978-6229628584
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب حرکت در سکون اثر رایان هالیدی

"رایان هالیدی" در کتاب جدید خود ، "حرکت در سکون" ، با استفاده از فلسفه ی رواقی و بودایی نشان می دهد که چرا سرعت پایین ، سلاح مخفی کسانی است که پیشرو هستند. همه ی رهبران ، متفکران ، هنرمندان ، ورزشکاران و بینندگان بزرگ یک ویژگی غیر قابل انکار دارند که آن ها را قادر می سازد تا بر عصبانیت خود کنترل داشته باشند. "رایان هالیدی" این ویژگی را سکون می نامد ، که برای جلوگیری از حواس پرتی و کشف بینش عالی ، رسیدن به خوشبختی و انجام کار درست است.سکون را میتوان ثابت قدم بودن در حالی که دنیا به دور شما می چرخد تعریف کرد . وی در این کتاب مسیری را برای دستیابی به این شیوه ی زندگی باستانی ، اما به شدت ضروری ترسیم می کند.
"رایان هالیدی" با بهره گیری از طیف وسیعی از بزرگترین اندیشمندان تاریخ ، از کنفوسیوس گرفته تا سنکا ، مارکوس اورلیوس تا تیچ نهات هان ، جان استوارت میل تا نیچه ، اظهار می دارد که سکون، تنها بی تحرکی نیست ، بلکه دریچه ی دستیابی به تسلط بر خود ، نظم و تمرکز است. او همچنین چهره هایی را نشان می دهد که نشان دهنده ی قدرت سکون هستند: بازیکن بیس بال ساداهارو اوه ، که مطالعه او در مورد "ذن" او را به یکی از بهترین بازیکنان تبدیل کرد. وینستون چرچیل ، که در تعادل بخشیدن به زندگی عمومی شلوغ خود با زمان صرف کردن برای ساخت و نقاشی املاک چارتول خود ، توانست در این روند دنیا را از نابودی نجات دهد. فرد راجرز ، که به نسل هایی از کودکان آموخت که چه چیزهایی را نمی بیند. آن فرانک ، که روزنامه نگاری و عشق به طبیعت در میان سختی غیرقابل تصور زندگی او را هدایت می کرد. اکنون مردم بیش از هر زمان دیگر ، بیش از حد ،تحت فشار قرار گرفته اند. آن ها با موانع و منافع شخصی و رقابت روبرو هستند."حرکت در سکون" پادزهر ساده اما الهام بخشی برای استرس اخبار و رسانه های اجتماعی است. سکونی که همه ی ما به دنبال آن هستیم و مسیر رسیدن به معنا ، رضایت و تعالی در جهانی است که بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز دارد.

کتاب حرکت در سکون

رایان هالیدی
رایان هالیدی، زاده ی 16 ژوئن 1987، کارآفرین، بازاریاب و نویسنده ای آمریکایی است. هالیدی کار حرفه ای خود را پس از انصراف از دانشگاه در نوزده سالگی آغاز کرد. او مدت اندکی را در دانشگاه کالیفرنیا گذراند و در رشته های علوم سیاسی و نویسندگی خلاق تحصیل نمود. هالیدی مدیر بازاریابی نهادهای مختلفی بوده و همچنین، به عنوان ستون نویس و عضو تحریریه در روزنامه ی Observer کار کرده است.
نکوداشت های کتاب حرکت در سکون
Whether you are an athlete, an investor, a writer or an entrepreneur, this little but wise and soulful book will open the door to a healthier, less anxious and more productive life and career.
چه شما یک ورزشکار باشید ، چه یک سرمایه گذار ، یک نویسنده یا یک کارآفرین ، این کتاب کوچک اما عاقلانه و روح نواز ، دریچه ای برای زندگی و شغل سالم تر ، اضطراب کمتر و زندگی مولدتر خواهد بود.
Arianna Huffington

A timely, vividly realized reminder to slow down and harness the restorative wonders of serenity.
کتاب یک یادآوری به موقع و کاملا واضح برای کاهش سرعت و استفاده از شگفتی های ترمیمی آرامش است.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب حرکت در سکون (لذت متن)
تمام دنیا طی چند ساعت تغییر کرد. در فاصلهٔ کوتاهی که جان اف. کندی در ۱۵ اکتبر ۱۹۶۵ به رختخواب رفت و صبح روز بعد بیدار شد. زمانی که رئیس جمهور به خواب رفت، سازمان سیا پایگاه های در حال ساخت برای موشک های بالستیک هسته ای میان برد و دوربرد شوروی را در جزیرهٔ کوبا شناسایی کرد که تنها نود مایل با خاک امریکا فاصله داشت. همان طور که کندی در روزهای بعد به مردم بهت زدهٔ امریکا گفت، «هرکدام از این موشک ها قابلیت حمله به واشنگتن، کانال پاناما، دماغهٔ کاناورال، مکزیکو سیتی، و یا هر شهر دیگری در جنوب شرق ایالات متحده، امریکای مرکزی، و کارائیب را دارند.» هنگامی که کندی اولین گزارش های رسمی پدیده ای را دریافت کرد که اکنون آن را بحران موشکی کوبا یا «سیزده روز» می خوانیم، فقط توانست خطرات مهیبش را در نظر بیاورد. پیش بینی می شد قریب به هفتاد میلیون نفر در اولین درگیری ها بین ایالات متحده و روسیه کشته شوند. اما این فقط یک حدس بود. درواقع، هیچ کس نمی دانست جنگ هسته ای تا چه حد می تواند وحشتناک باشد.