کتاب هک رشد

Hacking Growth
  • 60,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: پشتیبان پشتیبان
    نویسنده:
کد کتاب : 34672
مترجم : احسان جهاندارپور
شابک : 978-6226198462
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 276
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هک رشد اثر شان الیس

هک رشد (Hacking growth) بسیار فراتر از استراتژی تجاری یا حتی روند جاری است. هک رشد نوعی فلسفه یا روش تفکر و چیزی است که می تواند در هر تیم یا شرکت بزرگ یا کوچکی پذیرفته شود.
زمانی که از شان در مورد دلیلش برای احساس نیاز به ابداع یک عبارت جدید سوال شد، او پاسخ داد که ایجاد عبارت «هک رشد» از ناامیدی او هنگام به کارگیری جایگزین هایی برای خودش ناشی می شود. شان به تعدادی از شرکت های اینترنتی کمک کرد تا رشد باور نکردنی خود را تجربه کنند و حتی تعدادی از آن ها یک «آی پی او» داشته باشند.
شان الیس (Sean Ellis) و مورگان براون (Morgan Brown) در این کتاب توضیح می دهند که چطور کسب وکارهای موفق دنیا با هک رشد موفقیت های بزرگ خلق می کنند. شان الیس در مدت کوتاهی به فردی کاملا حرفه ای در مبحث هک رشد تبدیل شد و زمانی که کمپانی ها نیاز داشتند بیس خود را رشد دهند، او وارد عمل می شد.
هکرهای رشد با بازاریاب متفاوت است. آن ها داده محور عمل می کنند، در حالی که دید بازاریابان بیشتر بر روی اجرای کمپین های تبلیغاتی است. هرچند این کمپین ها می توانند بسیار مفید جلوه کنند اما استارت آپ ها توان اجرای آن ها را ندارند.

کتاب هک رشد

شان الیس
شان الیس یک کارآفرین، سرمایه گذار، و مشاور راه اندازی است. وی مدیر عامل شرکت GrowthHackers است و پیش از این بنیانگذار و مدیرعامل Qualaroo ، یک ابزار خودکار تحقیقات کاربر بود. وی در دانشگاه کالیفرنیا، دیویس تحصیل کرد و در سال 1994 فارغ التحصیل شد.