کتاب مانند آمازون فکر کنید

Think Like Amazon
(50 و نیم روش برای اینکه از رهبران عصر دیجیتال باشید)
کد کتاب : 19868
مترجم :
شابک : 978-6226829090
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 300
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مانند آمازون فکر کنید اثر جان راسمن

مدیر اجرایی سابق "آمازون" که "Amazon Marketplace" را راه اندازی کرده است ، کتابی را تحت عنوان "مانند آمازون فکر کنید" را خلق کرد و راه های موفقیت در عصر دیجیتال ارائه می دهد.

جف چه می کرد؟این سوالی است که "جان راسمن" از تمام مدیران و سرمایه گذاران در حوضه استارت آپ پرسیده است و تمام رازهایی را که تاریخچه "آمازون" در خود دارد را بررسی میکند.

در این راهنمای گام به گام ، وی 50 پاسخی را که از تجربه خود به عنوان مدیر اجرایی آمازون به دست می آورده است بررسی میکند و به رهبران کسب و کار امروز نشان می دهد که چگونه مانند آمازون بیاندیشند .

یاد بگیرید که چگونه:

-یک پلتفرم برای شرکتتان ایجاد کنید با استفاده از استراتژی صحیح.
ایجاد علاقه مندی در مشتری .
-آزار ، شکست ، و تکرار .
راه خود را به دیجیتال متمرکز کنید.
-از دام مواضع گذشته خودداری کنید.
-تصمیمات بهتر و سریع تری بگیرید.
استفاده از معیارها برای ایجاد فرهنگ پاسخگویی و نوآوری
برای استفاده از تجربیات مشتری از هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء استفاده کنید.

کتاب مانند آمازون فکر کنید

جان راسمن
جان راسمن (John Rossman - متولد سال 1964) به سازمانها كمك می كند تا استراتژیها، عملیاتها و مدلهای كسب و كارهای دیجیتال، IoT و فناوری محور را مقیاس و بهبود دهند و فرهنگ چابکی، نوآوری و پاسخگویی ایجاد كنند. جان یک مقام بسیار بالا به دنبال در ایجاد فرهنگ های تعالی عملی و نوآوری است.
قسمت هایی از کتاب مانند آمازون فکر کنید (لذت متن)
ما به این نتیجه رسیدیم که اگر فرهنگ رضایت فروشندگان مطرح نباشد، کسب وکار جدید موفق نخواهد بود، به همین دلیل موضوع موفقیت فروشندگان را به عنوان رسالت خودمان برگزیدیم. بسیاری از نوآوری های تأثیرگذار آمازون، با استفاده حداکثری از فن آوری صورت می گیرد، اما نوآوری واقعی آمازون موفقیت در کاهش مشکلات مشتریان است. شما نیز اگر می خواهید در کسب وکارتان نوآوری کنید، به مشکلات کالا یا خدمات خودتان توجه کنید و به دنبال ریشه نارضایتی مشتریان و ابعاد نامناسب کالا یا خدمات خودتان باشید. موانع رضایت مشتری را کم کرده و خواسته ی آن ها را برآورده کنید. آمازون بی وقفه در حال ایجاد روش های متعددی است تا زنجیره تأمین خود را مجهزتر کند، امکان انتخاب به مشتریان خود بدهد و انعطاف پذیری و شفافیت را بیشتر کرده و امکان تحویل به مشتری آن قدر سریع و مطمئن باشد که رضایت او جلب گردد. می توانم ادعا کنم که از نظر آمازون مهم ترین خواسته مشتریان اعتماد است. اگر می خواهید فرهنگی مشابه فرهنگ آمازون ایجاد کنید و دائم به دنبال نوآوری باشید، توصیه می کنم مانند آمازون عمل فکر کنید. سازمان و کسب وکار شما باید مانند یک راکتور اتمی کار کند تا اگر مسئله ای بروز کرد بلافاصله متوجه آن بشوید. استاندارد های خوب فرایندهای خوبی ایجاد می کنند که باعث کاهش بوروکراسی می شوند. در این کتاب شما فرا می گیرید که چگونه مانند آمازون فکر کنید.