کتاب ماجراهای اونلی

Chronicles of Avonlea
کد کتاب : 27808
مترجم :
شابک : 978-6000809119
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1912
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب ماجراهای اونلی اثر ال ام مونتگمری

در جزیره ی پرنس ادوارد و شهر اونلی، که آنه شرلی دوست داشتنی در آن پرورش یافت، هرگز به کمبود قصه و ماجرا بر نمی خوریم! این بار هم از لوسی مونتگمری، نویسنده ی محبوب داستان های کلاسیک، مجموعه ای از دوازده داستان مفرح و هیجان انگیز در شهر پرماجرای اونلی به جا مانده است که می تواند بعد از ظهری دلپذیر در کنار خانواده را برای خواننده هایش رقم بزند.
هر داستان با سبک نگارش صمیمی و دلپذیر نویسنده، قصه ای متفاوت و جذاب را ارائه می کند. یک داستان از تلاش های آنه شرلی برای کمک به لودویک و تسریع خواستگاری او از تئودورا سخن می گوید و داستان دیگر از خانوم لوید پیر که در فقر به سر برده ولی از کسی درخواست کمک نمی کند. داستان کله شقی های آقای لئونارد که متوجه می شود نوه اش در ویولن زدن استعدادی خدادادی دارد و قصه ی خواننده ی مشهوری به نام جوزلین، که به اونلی می آید. درگیری پانزده ساله ی لوسیندا و رومنی که به شکل غیرمنتظره ای حل و فصل می شود و قصه ی پیرمردی به نام شاو و دخترش که بعد از سال ها نزد او باز می گردد. از دیگر داستان های خنده دار کتاب، عشق قدیمی اولیویا و آقای مالکوم است و داستانی از قرنطینه ی زن و مردی که از هم متنفرند و یکی از آن ها عاشق سگ هاست و دیگری عاشق گربه. قصه ی حراج عجیب غریب و قصه ی خواستگاری چندین و چند ساله ی استیون و پریسی. دو قصه ی آخر هم معجزه در کارمودی و داستان شانس دوباره ای است که نانسی و پیتر به عشق عجیبشان می دهند. مونتگمری خالق تعداد بسیاری زیادی داستان کوتاه بوده که این دوازده داستان از برجسته ترین و درخشان ترین آن ها می باشند.

کتاب ماجراهای اونلی

ال ام مونتگمری
لوسی مود مونتگمری، زاده ی 30 نوامبر 1874 و درگذشته ی 24 آپریل 1942، نویسنده ی کانادایی بود.مونتگمری در کلیفتون به دنیا آمد و در بیست و یک ماهگی، مادرش را بر اثر بیماری از دست داد. پس از آن، پدربزرگ و مادربزرگش مسئول بزرگ کردن او شدند. مونتگمری پس از فارغ التحصیلی ، یک سال را در کنار پدر و نامادری اش گذراند و اولین اثر خود را که یک شعر بود، در روزنامه ی دیلی پاتریوت به انتشار رساند. او سپس یک دوره ی معلمی دو ساله را در یک سال گذراند و در سال های 1895 و 1896 به تحصیل در رشته ی ادبیات پرداخت.جسد...
قسمت هایی از کتاب ماجراهای اونلی (لذت متن)
از متن پشت جلد کتاب: قصه هایی برای گذراندن یک بعدازظهر بارانی در جزیره ی پرینس ادوارد، جایی که آنی گرین گیبلز بزرگ شد، نزدیک دریا دهکده ای هست به نام اونلی. در این مکان خاص، در روزگاری نه چندان دور، مردمی خاص زندگی می کردند. با خواندن این قصه های سرشار از جادوی عشق، از دامی که یک زن پهن می کند تا عاشق خجالتی اش را به خواستگاری تشویق کند، خنده تان می گیرد. نفس در سینه تان حبس می شود وقتی شاو پیر انتظار بازگشت دخترش را می کشد و معلوم نیست با آمدنش او را خوشحال می کند یا ناامید. در این دوازده قصه ی ماندگار، شخصیت های تازه، خواننده را وارد ذهن و دنیای خودشان می کنند و به ما یاد می دهند چطور خود را بهتر بشناسیم.