کتاب راه تویوتا در فروش و بازاریابی

The Toyota Way in Sales and Marketing
کد کتاب : 29286
مترجم : سمانه برمخشاد
شابک : 978-6006988344
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 220
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب راه تویوتا در فروش و بازاریابی اثر یوشیو ایشی زاکا

این کتاب انطباق اصول تولید ناب را با یک سازمان فروش برجسته می کند. در مورد چگونگی استفاده از اصول Lean و Kaizen در ساختار و چارچوب خدمات مشتری، شبکه های نمایندگی، مفهوم تجربه فروش و بازخورد به بازوی تولید تویوتا بحث می شود. آقای ایشیزاکا لکسوس را به ایالات متحده آورد و موفقیت فروش آن را در آمریکا رهبری کرد.
بسیاری از شرکت‌ها سعی می‌کنند Lean را در محیط‌های غیر سنتی مانند مراکز خدمات، سازمان‌های فروش یا محیط‌های معاملاتی پیاده‌سازی کنند. آقای ایشیزاکا بینشی از نحوه به کارگیری اصول عملیاتی ناب در این محیط های پویا و پیچیده ارائه می دهد. این یک کتاب مقدماتی است که راه تویوتا را در فروش و بازاریابی نشان می دهد! قدرت تویوتا تنها از سیستم تولید آن ناشی نمی شود.

کتاب راه تویوتا در فروش و بازاریابی

یوشیو ایشی زاکا
آقای یوشیو ایشی زاکا در سال 1964 با اخذ مدرک حقوق از دانشگاه هیتوتسوبیشی توکیو به تویوتا پیوست. شغل وی در مرکز تجارت خارج از کشور متمرکز شده است و وی در عملیات تویوتا در خارج از ژاپن به دو دوره طولانی خدمت کرده است: شش سال در اواخر دهه 1970 در استرالیا و چهار سال در ایالات متحده در اواخر دهه 1980.آقای ایشی زاکا از سال 1986 تا 1990 به عنوان معاون رئیس و مدیر ارشد هماهنگ کننده Toyota Sales ، ایالات متحده آمریکا، شرکت داشت، ضمن اینکه به توسعه پروژه ویژه ای که لکسوس تبدیل شد نیز کمک کرد.