کتاب بلک بری هملت

Hamlet's BlackBerry
کد کتاب : 29311
مترجم :
شابک : 978-6004900911
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 319
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

نامزد نهایی جایزه کتاب ماساچوست سال 2011

معرفی کتاب بلک بری هملت اثر ویلیام پاورز

کتاب«بلک بری هملت» پاسخی واضح و پرشور و استدلال برای این سوال که هرکسی که به دستگاه های دیجیتال وابسته شده است می پرسد: "بقیه زندگی من کجاست؟"

در زمانی که همه ما سعی در مفهوم بخشیدن به زندگی متناوبانه و یکسره خود داریم ، این کتاب مکاشفه و رویکرد جسورانه جدیدی را به عصر دیجیتال ارائه می دهد. بخشی شامل سفری فکری ، و بخشی از خاطرات نویسنده ، بلک بری هملت برای حل آنچه ویلیام پاورز معمای اتصال می نامد ، راه می افتد. رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه ما کارهای خارق العاده ای برای ما انجام می دهند. اما آنها همچنین بار عظیمی را تحمیل می کنند ، ایجاد تمرکز ، انجام مهمترین کارها ، ایجاد روابط محکم و یافتن عمق و تحقق امور مورد نظر ما را برای ما دشوارتر می کنند.

«بلک بری هملت» استدلال می کند که ما به یک شیوه تفکر جدید ، یک فلسفه روزمره برای زندگی با صفحه نمایش دیجیتالمان نیاز داریم. پاورز برای یافتن آن ، به گذشته نگاه می کند و ایده های بزرگی را کشف می کند که به مردم کمک کرده است از هزاران سال قبل زندگی مشترک خود را مدیریت کنند و از آن لذت ببرند. فناوری های جدید همیشه ترکیبی از هیجان و استرس را به وجود آورده اند که امروز احساس می کنیم. وی با بهره گیری از درخشان ترین متفکران تاریخ ، از افلاطون گرفته تا شکسپیر تا ثورو ، نشان می دهد که اتصال دیجیتال وقتی با مخالفت ، و وقفه متعادل شود ، بهترین عملکرد را برای ما دارد.

پاورز با استفاده از زندگی خود به عنوان نمونه زمایشگاهی ، نشان می دهد که چرا این لحظه، لحظه ای برای بررسی مجدد روابط ما با صفحه نمایش ها و فناوری های تلفن همراه است و پاداش های انجام این کار تا چه اندازه عمیق است. بلک بریهملت ، پر جنب و جوش ، بدیع و سرگرم کننده ، شما را به چالش می کشد تا درباره زندگی دیجیتالی خود تجدید نظر کنید.

کتاب بلک بری هملت

ویلیام پاورز
ویلیام پاورز زاده 14 مارس 1961 نویسنده ، روزنامه نگار و تکنسین آمریکایی است. او نویسنده کتاب بلک بری هملت است.پاورز در رود آیلند بزرگ شده و از دانشگاه هاروارد با مدرک تاریخ و ادبیات فارغ التحصیل شده است. وی تحصیلات تکمیلی را در اسپانیا گذراند ، سپس به واشنگتن دی سی نقل مکان کرد. او همچنین معاون سنا در ایالات متحده بود که در زمینه روابط خارجی ، اطلاعاتی و نظامی کار می کرد.
نکوداشت های کتاب بلک بری هملت
[An] elegant meditation on our obsessive connectivity and its effect on our brains and our very way of life
[یک] مراقبه برازنده درباره درگیری وسواسی[ به تکنولوژی] و تأثیر آن بر مغز و شیوه زندگی ما.
Laurie Winer, New York Times Book Review

A brilliant and thoughtful handbook for the Internet age―why we have this screen addiction, its many perils, and some surprising remedies that can make your life better
یک کتاب راهنمای درخشان و اندیشمندانه برای عصر اینترنت ... چرایی این اعتیاد ما به صفحه نمایش ، بسیاری از خطرات آن و برخی از روش های شگفت آور برای رهایی از آن که می تواند زندگی شما را بهتر کند.
Bob Woodward

Incisive ... Refreshing ... Compelling
فراگیر ... طراوت بخش ... جذاب
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب بلک بری هملت (لذت متن)
...اما چاپ کنندگان به زودی فهمیدند به کتاب های ارزان تر و کوچک تری هم نیاز است که برای مردم عادی که می خواهند برای خود کتاب بخوانند نیز مناسب اند. تا اوایل دهه ۱۵۰۰، کتاب های جیبی با حروفی خواناتر چاپ شدند که ابداعات بسیار دیگری نیز برای راحتی حال خواننده در آن بود. البته کتاب نقاط قوت بسیار دیگری نیز دارد که آن را به چنین ابزار مفیدی تبدیل کرده است؛ نقاط قوتی که بیان می کند این ابزار چگونه تا عصر رایانه برقرار مانده است. دارنتون می نویسد: «کتاب دستگاه فوق العاده از آب درآمده است، ویژگی های برجسته کتاب عبارت است از: بسته بندی عالی اطلاعات در یک جا، ورق زدن و مرور آسان، راحتی مطالعه در حالت نشسته یا خوابیده، نگهداری و ذخیره سازی فوق العاده اطلاعات و نیز مقاومت چشمگیر در برابر خرابی. کتاب نیازمند به روزشدن و دریافت اطلاعات از اینترنت نیست، برای دسترسی به آن نیازمند اتصال به اینترنت یا خاموش و روشن کردن رایانه نیستیم. لازم نیست رمزی را برای بازکردنش تایپ کنیم، آن را به برق بزنیم یا چیزی را از وب دریافت کنیم. طراحی اش چشم را می نوازد. شکل به دست گرفتنش آن را دلنشین می کند.»