کتاب سرسختی

Grit
قدرت اشتیاق و پشتکار
کد کتاب : 13366
مترجم :
شابک : 978-6009684359
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 340
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 14
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

سرسختی
Grit
قدرت اشتیاق و پشتکار
کد کتاب : 96476
مترجم :
شابک : 978-6226650649
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 294
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

عزم
Grit
قدرت اشتیاق و ثبات قدم
کد کتاب : 29554
مترجم :
شابک : 978-9646542617
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 374
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

سرسختی
Grit
قدرت ثبات قدم و پشتکار
کد کتاب : 84952
مترجم :
شابک : 978-6227173338
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 294
سال انتشار شمسی : 1403
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب سرسختی اثر آنجلا داکورث

آنجلا داکورت پرفروش ترین نویسنده و روانشناس نیویورک تایمز، در کتاب "سرسختی" به هر کسی که برای موفق شدن تلاش می کند - خواه پدر و مادر ، دانش آموزان ، مربیان ، ورزشکاران ، یا بازرگان - نشان می دهد که راز موفقیت های بزرگ ، استعداد نیست بلکه ترکیبی خاص از اشتیاق و پافشاری است که آن را "سرسختی" می نامد. داکوورث با توجه به داستان تاثیر گذار زندگی خود به عنوان دختر دانشمندی که مکررا فقدان "نبوغ" را در خود تجربه کرده بود، تشریح می کند که آنچه که واقعا موفقیت را به وجود می آورد "نبوغ" نیست بلکه ترکیبی بی نظیر از اشتیاق و مقائمت طولانی مدت است.

در این کتاب که به سرعت وارد لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز شد، آنجلا داکورث (از پیشروان روانشناسی موفقیت)، به همه کسانی که به دنبال موفقیت هستند شامل والدین، معلمین، ورزشکاران، فعالین کسب و کار و... نشان می دهد که راز موفقیت به اندازه ای که به اشتیاق و استقامت بستگی دارد، به استعداد وابسته نیست. او این مفهوم را «سرسختی» نامیده است. داکورث همراه با بیان داستان زندگی خود، به عنوان دختری که همواره عبارت «تو نابغه نیستی!» را از پدرش می شنیده ولی اکنون یک فرد موفق و پیشرو در زمینه روانشناسی موفقیت و مشاوره کسب و کار است، نشان داده است که برای موفقیت، ترکیب ویژه ای از اشتیاق و مداومت بلند مدت ضروری است. برخی بینش های ارزشمندی که در این کتاب ارائه شده است: - چرا هر تلاش شما برای رسیدن به اهداف، در نهایت دو برابر ارزشمند است. - چگونه صرف نظر از هوش و موقعیت، می توان «سرسختی» را آموخت. - چگونه علایق مادام العمر شکل می گیرند. - کدام یک برای کودکان بهتر است؛ یک آغوش گرم و یا استانداردهای سخت گیرانه و... ضمن آموزنده، سرگرم کننده و سازنده بودن، «سرسختی»،کتابی است که نشان می دهد زمانی که در شرایط چالشی و سقوط هستید، در ذهن شما چه می گذرد و چه چیزی باعث ایجاد تمایز می شود. چیزی که استعداد و یا شانس نیست، بلکه قدرت اشتیاق و پشتکار فرد است!

کتاب سرسختی

آنجلا داکورث
آنجلا داکورت، دکترا، و دانشجوی سال 2013 MacArthur Fellow و استاد روانشناسی در دانشگاه پنسیلوانیا است. وی مشاوره تیم هایی از کاخ سفید ، بانک جهانی ، NBA و NFL و مدیر عاملان Fortune 500 را برعهده داشته است. او همچنین بنیانگذار و مدیر علمی آزمایشگاه شخصیت ها است، موسسه غیر انتفاعی که ماموریت آن پیشرفت علم و توسعه شخصیت است. وی لیسانس نوروبیولوژی را در دانشگاه هاروارد ، کارشناسی ارشد رشته علوم اعصاب را در آکسفورد و دکترای روانشناسی خود را در دانشگاه پنسیلوانیا به پایان رساند. وی برنده جایزه MacAr...
نکوداشت های کتاب سرسختی
یکی از داغترین کتاب های غیر داستانی تاثیرگذار
The Wall Street Journal

کتاب رهبری برای خواندن سال 2016
The Washington Post

کتاب کسب و کاری که باید برای سال 2016 بخوانید
Forbes

قسمت هایی از کتاب سرسختی (لذت متن)
استعداد مهمتر است یا سرسختی؟ چرا؟ آیا سرسختی یک ویژگی ثابت در طول عمر است یا می توان آن را به مرور زمان در خود رشد داد؟ اگر می توان، چگونه باید این هدف را عملی کرد؟ آیا پدر و مادر نقشی در رشد سرسختی فرزند خود دارند؟ اگر پدر و مادر نقش خود را به درستی ایفا نکنند، کار تمام است یا جا برای جبران هست؟ جامعه چه نقشی در رشد سرسختی افراد دارد؟ چگونه می توانیم جامعه را سرسخت تر کنیم؟ فرهنگ چگونه می تواند سرسختی انسان را تحت تأثیر قرار دهد؟ آیا رسیدن به قله موفقیت صرفا نیاز به 10000 ساعت تکرار یک کار دارد؟ چه شرطی برای موثر بودن این 10000 ساعت ضروری است؟ اگر سرسخت تر شوم و موفق تر باشم، آیا شادی ام کمتر می شود؟

اغلب اوقات بیشتر از آنچه فکر می کنیم، محدودیتهای مان را خودمان خلق می کنیم.

می توانید یاد بگیرید که وقتی همه چیز از دست رفته به نظر می رسد، باز هم باید امیدوار بود.

استعداد رایج است؛ اما آن چیزی که برای رشد آن استعداد سرمایه گذاری می کنی، معیار نهایی و مهم برای موفقیت محسوب می شود.

خواندن زیاد را متوقف کن و فکر کن.

این رنج نیست که منجر به ناامیدی شود. بلکه رنج آن است که فکر می کنید نمی توانید آن را کنترل کنید.

بدون تلاش ، استعداد شما چیزی غیر از پتانسیل برآورده نشده نیست. بدون تلاش، مهارت شما چیزی غیر از کاری که شما می توانستید انجام دهید اما نکردید نیست