کتاب حرف های رنگی

Drawn Together
  • 20 % تخفیف
    59,000 | 47,200 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پرتقال پرتقال
    نویسنده:
کد کتاب : 29937
مترجم :
شابک : 978-6004625159
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 39
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

نامزد جایزه گودریدز سال 2018

برنده جایزه Asian/Pacific سال 2019

معرفی کتاب حرف های رنگی اثر مین لی

در کتاب حرف های رنگی هنگامی که پسر جوانی به دیدار پدربزرگ خود می رود ، نداشتن زبان مشترک بین آنها منجر به گیجی ، ناامیدی و سکوت می شود. اما وقتی کنار هم می نشینند، یک اتفاق جادویی رخ می دهد - با عشق مشترک به هنر و داستان سرایی ، این دو پیوندی ایجاد می کنند که فراتر از کلمات است.

این کتاب تصویری هیجان انگیز در مورد عبور از موانع کلام و اسفاده از فرم های نشاط انگیز نقاشی است.
مین لو نویسنده این کتاب مانند پدربزرگش آدم کمی حرف است در این اثر. وی که از نسل اول ویتنامی-آمریکایی بود ، به کالج دارتموث رفت و از دانشگاه هاروارد فوق لیسانس تحصیلات را دریافت کرد.
این داستان یک پسر جوان و پدربزرگش است. بین آنها سکوت زیادی برقرار است و آنها برای یکدیگر قابل فهم نیستند. وقتی آنها اشتیاق مشترک به هنر را کشف می کنند ، پلی برای ایجاد ارتباط پیدا می کنند. هنر از موانع زبانی می گذرد.دنیای جدید و قدیمی با هم ادغام می شوند. و در نهایت شما با یک داستان دوست داشتنی در مورد جادو و قدرت هنر و ارتباط رو به خواهید شد . موضوعات اصلی را از روابط بین نسل ها و در میان فرهنگ ها گرفته تا قدرت هنر برای عبور از انواع موانع بیان می کند.

کتاب حرف های رنگی

مین لی
مین لی متولد سال 1979 ، نویسنده ی آمریکایی می باشد.
قسمت هایی از کتاب حرف های رنگی (لذت متن)
داستان درباره یک پسر شرقی انگلیسی زبان است که چند روزی پیش پدربزرگش رفته است اما پدربزرگ زبان انگلیسی بلد نیست و آنها نمی توانند باهم حرف بزنند. پسر که حوصله اش سر رفته شروع به کشیدن نقاشی های مختلف می کند؛ ولی خبر ندارد که پدربزرگش هم نقاشی می کشد و آنها می توانند با زبان رنگ ها با هم حرف بزنند، آن هم حرف های رنگی...