کتاب سنگدل

Heartless
کد کتاب : 29985
مترجم :
شابک : 978-6222041205
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 456
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

نامزد جایزه رودآیلند سال 2018

نامزد جایزه گودریدز سال 2016

معرفی کتاب سنگدل اثر مریسا مایر

"سنگدل" اثر "ماریسا مییر" یکی از پرفروش ترین کتاب های عاشقانه ی فانتزی است که توجه مخاطبین زیادی را در سراسر جهان به خوب جلب ساخته است.
مدت ها قبل از این که کاترین نماد وحشت در سرزمین عجایب باشد، او تنها یک دختر ساده بود که می خواست عاشق شدن را تجربه کند.
کاترین ممکن است که یکی از محبوب ترین دختران سرزمین عجایب و علی الخصوص، مورد علاقه ی پادشاه مجرد دل ها باشد، اما علاقه ی او در زمینه ی دیگری است. او یک شیرینی پز با استعداد است که تمام چیزی که می خواهد، این است که به همراه بهترین دوستش یک شیرینی پزی باز کند. اما طبق عقیده ی مادرش، حتی فکر کردن به چنین هدفی، برای دختر جوانی که ممکن است ملکه ی بعدی سرزمین باشد، قابل قبول نیست.
اما همه چیز بعد از ملاقات کاترین با جست، در شرف تغییر است. جست دلقک مرموز دربار است که از قضا خیلی هم خوش تیپ و خوش قیافه است. برای اولین بار در طول زندگی اش، کاترین احساس می کند که علاقه ای حقیقی در قلبش به وجود آمده است. او خطرات آزردن پادشاه دل ها و خشمگین ساختن خانواده اش را به جان خریده و بعد از خواستگاری مخفیانه ی جست، وارد یک رابطه ی عاشقانه با او می شود. کاترین مصمم است که خودش زمام سرنوشتش را به دست بگیرد و عاشق کسی باشد که از ته دل دوستش دارد. اما در این مسیر پرخطر و آکنده از جادو و جنون و هیولاها، دست تقدیر چیز دیگری را برای او رقم زده است.
بعد از رمان موفقیت آمیز "آلیس در سرزمین عجایب"، حالا "ماریسا مییر" به عقب برگشته تا پیشینه ای از شخصیت های جذاب آن رمان را در داستانی جدید با نام "سنگدل" در اختیار مخاطبان قرار دهد.

کتاب سنگدل

مریسا مایر
مریسا مایر (زاده 19 فوریه 1984) یک رمان نویس آمریکایی است. اولین رمان او به نام سیندر، در تاریخ 3 ژانویه 2012 منتشر شد. این اولین بار در مجموعه "Chronicles Lunar Chronicles" است.مییردر تاکوما، واشنگتن متولد شد و در دانشگاه اقیانوس آرام لوتری، جایی که موفق به دریافت مدرک خلاقیت شد، تحصیل کرد.قبل از نوشتن سیندر، مییر به مدت پنج سال به عنوان ویرایشگر كتاب مشغول به كار بود و داستان هوادار Sailor Moon را با نام قلم Alicia Blade نوشت. وی در مصاحبه با The News-Tribune گفت که انجام فن های داستانی به ...
قسمت هایی از کتاب سنگدل (لذت متن)
تو در قلب منی، جست. نمی دانم لیاقتش را داری یا نه. حتی نمی توانم بفهمم تو یک قهرمانی یا یک شرور، اما هیچ یک اهمیتی ندارد. در هر صورت قلب من از آن توست.