کتاب لالانی دختر دریاهای دور

Lalani of the Distant Sea
کد کتاب : 39425
مترجم :
شابک : 978-6004629409
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 295
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

لالانی دختر دریای دور
Lalani of the Distant Sea
کد کتاب : 30535
مترجم :
شابک : 978-6226969055
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 300
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب لالانی دختر دریای دور اثر ارین انترادا کلی

کتاب «لالانی دختر دریاهای دور» رمانی نوشته ی «ارین انترادا کلی» است که نخستین بار در سال 2019 منتشر شد. زندگی در جزیره ی «سانلاگیتا» سخت است. در غرب این جزیره، کوهستانی بی رحم قرار دارد که ممکن است هر لحظه ریزش کند و تمام دهکده را به زیر خاک ببرد. در شمال نیز یک مه خطرناک، دریانوردانی را می بلعد که برای پیدا کردن سرزمینی مهربان تر، جرئت می کنند به آن وارد شوند. و آینده چه چیزی می تواند برای دخترهای جوان داشته باشد؟ فقط کار و زحمت بیشتر و بیشتر. وقتی مادر «لالانی» به شدت مریض می شود، «لالانی» دوازده ساله وظیفه ای غیرممکن را در مقابل خود می بیند: او باید «سانلاگیتا» را ترک کند و گنجینه ی کوهی افسانه ای به نام «کوه ایسا» را بیابد که در شمال واقع شده است. اما تعداد زیادی از مردان و پسران تا کنون در همین مسیر جان داده اند—پس چگونه ممکن است که یک دختر کم سن و سال از چالش های حماسی این مأموریت جان به در ببرد؟ علاوه بر این، «لالانی» چگونه می تواند بدون بهترین دوستش، «ویدا»، به موفقیت برسد؟

کتاب لالانی دختر دریای دور


ویژگی های کتاب لالانی دختر دریای دور

«ارین انترادا کلی» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

ارین انترادا کلی
ارین انترادا کلی (Erin Entrada Kelly) نویسنده ادبیات کودکان فیلیپینی-آمریکایی است. وی برای سومین رمان خود، سلام، جهان، توسط انجمن خدمات کتابخانه ای به کودکان، مدال جان نیوبری 2018 را دریافت کرد.کلی متولد ایالات متحده و بزرگ شده در دریاچه چارلز، لوئیزیانا است، اما اکنون در نیو قلعه کانتی، دلاور، در نزدیکی فیلادلفیا، پنسیلوانیا زندگی می کند. مادرش از فیلیپین به ایالات متحده مهاجرت کرد.کلی دارای مدرک لیسانس از دانشگاه ایالتی مک نایس و کارشناسی ارشد هنرهای زیبا از کالج روزتمان است، جایی که دوره ه...
نکوداشت های کتاب لالانی دختر دریای دور
Fast-paced and full of wonder.
سریع و سرشار از شگفتی.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

A gorgeous, literary adventure about bravery, friendship, self-reliance, and the choice between accepting fate or forging your own path.
یک ماجراجویی ادبی دلنشین درباره ی شجاعت، دوستی، اتکا به خویشتن، و انتخاب میان پذیرش سرنوشت یا ساختن مسیری برای خود.
Barnes & Noble

A vibrant fantasy inspired by Filipino folklore.
یک فانتزی سرزنده، الهام گرفته از داستان های فولکلور فیلیپین.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب لالانی دختر دریای دور (لذت متن)
روستاییان از یک چیز مطمئن بودند: این که مرض رفوگرها بعد از فرو رفتن سوزن توی انگشت اتفاق می افتد. اما هر سوزنی رفوگرها را مریض نمی کرد و اگر شانس می آوردی، کمی خون ازت می رفت و ماجرا تمام می شد. ولی اگر بدشانس بودی... آینده ای کوتاه و فاجعه بار پیش رویت بود.

طبق افسانه ها، فقط یک درمان برای مرض رفوگرها وجود دارد و آن هم در میان گلبرگ های گلی معجزه آسا است. این گل، زرد روشن بود و خال های سفید داشت، اما فقط بر کوه «ایسا» می رویید؛ یکی از نعمت های بی شمار در جزیره ی شمالی.

حقیقت داشت؟ «ویدا» می گفت این هم قصه ای دیگر است. اما هیچ کس مطمئن نبود، چون دریانوردانی که به آن سوی آب ها سفر می کردند، هرگز برنمی گشتند. فقط تکه هایی از کشتی هایشان برمی گشت.