کتاب مرا برگردان

Bring Me Back
کد کتاب : 32418
مترجم :
شابک : 978-6002536914
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

مرا بازگردان
Bring Me Back
  • 52,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: قطره قطره
    نویسنده:
کد کتاب : 30711
مترجم :
شابک : 978-6222018849
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 342
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مرا بازگردان اثر بی ای پاریس


قصه ای روانشناسانه به نام "مرا بازگردان" به روایت "بی ای پاریس"، داستانی پرتعلیق و ماجرایی است. فین و لیلا جوان و عاشق اند و به تعطیلات رفته اند. آن ها در بزرگ راهی در حال رانندگی اند که فین تصمیم می گیرد در یک ایستگاه خدمات توقف کرده و از اتاق استراحت آن استفاده کند. از ماشین پیاده می شود و در را پشت سرش قفل کرده و به داخل می رود. وقتی که برمی گردد لیلا رفته است و دیگر هرگز قرار نیست او را ببیند. این داستانی است که فین به پلیس گفت؛ اما این تمام داستان نیست.
ده سال بعد فین با خواهر لیلا که اسمش الن است، نامزد کرده است. اندوه مشترکشان که بر سر رفتن لیلا ایجاد شده بود، آن دو را به هم نزدیک کرد و پس از آن تصمیم گرفتند که با هم بمانند. هنوز اما چیزی درباره ی الن وجود دارد که فین به خوبی درک نکرده است. قلب فین می خواهد بپذیرد که الن عشق زندگی اوست، هرچند که حس ششمش به او می گوید که به الن اعتماد نکند.
چیزی نمانده به ازدواج او با الن، فین یک تماس تلفنی دریافت می کند. شخصی از گذشته هایش لیلا را دیده است. اتفاقات عجیب دیگری هم در حال رخ دادن است؛ وسایل قدیمی لیلا که خیلی وقت پیش گم شده بودند یکی یکی در خانه ی فین و الن پیدا می شوند. ایمیل هایی از افراد غریبه که به نظر می رسد بیش از حد لازم می دانند. پیام های مخفی، سر نخ ها، هشدار ها...اگر لیلا زنده است و فین را دنبال می کند، حقیقتا چه می خواهد؟ و چه اندازه از اوضاع با خبر است؟
این داستان هیجان انگیز پر تعلیق "مرا بازگردان" به قلم "بی ای پاریس" است که باعث می شود خواننده همه چیز و همه کس را تا رسیدن به اوج داستان زیر سوال ببرد.

کتاب مرا بازگردان


ویژگی های کتاب مرا بازگردان

نامزد بهترین کتاب داستان معمایی گودریدز سال 2018

بی ای پاریس
بی. ای. پاریس در انگلیس به دنیا آمد و بزرگ شد اما بیشتر دوران بزرگسالی اش را در فرانسه گذرانده است. او قبل از ورود به دنیای نویسندگی، هم در کارهای اقتصادی و هم به عنوان یک معلم فعالیت داشته است. پاریس صاحب پنج فرزند دختر است و کتاب «پشت درهای بسته» اولین رمان او به حساب می آید.کتاب های او در بیش از 37 کشور مختلف در دنیا به فروش بالایی دست یافته اند. بی. ای. پاریس که مدت ها در فرانسه زندگی می کرد، مدتی است به انگلستان بازگشته و در کشور خودش سکونت دارد.
نکوداشت های کتاب مرا بازگردان
[Paris] builds a nice plot and brings some originality to the old ‘good sister, bad sister’ character dynamic.
پاریس طرح خوبی از داستان می سازد و اصالت جدیدی برای داستان های قدیمی خواهر خوب و خواهر بد به ارمغان می آورد.
New York Times Book Review New York Times Book Review

Paris once again proves her suspense chops with this can’t-put-down psychological thriller.
پاریس بار دیگر اثبات می کند که تعلیق های او با این تریلر روانشناسانه ای که نمی توان زمین گذاشت، برنده است.
Library Journal Library Journal

Outstanding Hitchcockian thriller...Paris plays fair with the reader as she builds to a satisfying resolution. Fans of intelligent psychological suspense will be richly rewarded.
تریلری هیچکاکی و برجسته...پاریس با این پرداخت راضی کننده و با کیفیت مخاطبان را خشنود نگه می دارد. طرفداران تعلیق های روانشناسانه و هوشمند این کتاب را همچون پاداش خواهند یافت.
Publishers Weekly Publishers Weekly

This psychological thriller is even harder to put down than Paris’ 2016 bestselling debut Behind Closed Doors; A skilfully plotted thriller. With two in a row, Paris moves directly to the thriller A-list
زمین گذاشتن این تریلر روانشناسانه حتی از پرفروش ترین کتاب پاریس در سال ۲۰۱۶ که پشت درهای بسته نام داشت، دشوارتر است. تریلری که ماهرانه طرح بندی شده و حالا با دو کتاب پشت هم، پاریس مستقیما به طرف درجه یک بودن در ژانر تریلر حرکت می کند.
Booklist Booklist

A story with a ratcheting sense of unease―a tale of friendship and love, sanity and the terrible unravelling of it.
داستانی به سان نارنجک که ضامن آن حسی پریشان است- قصه ای از دوستی و عشق، عقلانیت و از هم گسیختگی وحشتناک آن.
USA Today USA Today

قسمت هایی از کتاب مرا بازگردان (لذت متن)
شاید فهمیده که توان و آمادگی لازم را برای صحبت ندارم چون می گوید که می خواهد به شخص دیگری تلفن بزند. لحظه ای تاب می آورم و می کوشم تا معقولانه بیاندیشم. در حیرتم و نمی دانم چرا تامس فکر کرده که لیلا را دیده. سریع حساب کتاب می کنم؛ سال ۲۰۰۶ درست قبل از اینکه عازم آن تعطیلات سرنوشت ساز در فرانسه بشویم، هشتادمین سالگرد تولدش را جشن گرفتیم؛ که یعنی الان تامس ۹۲ ساله است، آدم ها در چنین سن به راحتی گیج می شوند، در چنین سن و سالی به راحتی می شود به حرف هایشان اهمیتی نداد یا به چیزی که به تصورشان دیده اند. این حرف ها فقط می تواند گفتگوی دیرپا و درهم و برهم یک پیرمرد باشد. با اطمینان سوئیچم را از جیبم بیرون می آورم و راهم را به سوی محوطه پارکینگ ادامه می دهم.