کتاب اصول بازاریابی داده محور

Data-Driven Marketing
(15 معیاری که هر بازاریابی باید بداند)
  • 15 % تخفیف
    160,000 | 136,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: سیته سیته
    نویسنده:
کد کتاب : 31232
مترجم :
شابک : 978-6005253696
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 238
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب اصول بازاریابی داده محور اثر مارک جفری

چگونه سازمانها می توانند از طریق سرمایه گذاری استراتژیک در بازاریابی ، دستاوردهای قابل ملاحظه ای در عملکرد داشته باشند؟

در دوره جدید محدودیت بودجه های بازاریابی ، هیچ سازمانی نمی تواند هزینه های خود را صرف بازاریابی کند بدون اینکه بداند چه چیزی دقیقا سود میدهد و چه چیزی زیان تولید می‌کند. کتاب «اصول بازاریابی داده محور» (15 معیاری که هر بازاریابی باید بداند)
، کارآیی و اثربخشی هزینه های بازاریابی را در طیف وسیعی از فعالیت های بازاریابی از برندسازی و آگاهی ، دنباله روی و وفاداری ، تا معرفی محصول جدید و بازاریابی اینترنتی بهبود می بخشد. بر اساس تحقیقات جدید از دانشکده مدیریت Kellogg ، این کتاب یک راهنمای روشن و متقاعد کننده برای استفاده از یک رویکرد استراتژیک دقیق تر و مبتنی بر داده است تا از عملکرد بازاریابی شما سود قابل توجهی به دست آید.

کتاب «اصول بازاریابی داده محور» نحوه استفاده از بازاریابی مبتنی بر داده را برای بازده سرمایه گذاری بازاریابی (ROMI) در هر سازمان توضیح می دهد. بحث عمیقی در مورد پانزده معیار اصلی که هر بازاریابی باید بداند را مطرح می‌کند.
بر اساس تحقیقات اصلی از مدرسه تجاری بازاریابی پیشرو در آمریکا ، با تجربه آموزش ROMI به مدیران مایکروسافت ، دوپونت ، نیسان ، فیلیپس ، سونی و بسیاری از شرکت های دیگر از داده های یک نظرسنجی دقیق در مورد مدیریت بازاریابی استراتژیک، 252 شرکت از این روشها استفاده می‌کنند.

کتاب اصول بازاریابی داده محور

مارک جفری
مارک جفری (MARK JEFFERY) مدیر ابتکارات فناوری و مدرس ارشد در مرکز تحقیقات فناوری و نوآوری در دانشکده مدیریت کلولوگ است. وی بیش از سی عنوان نشریه در مجله های مدیریت، علمی و فناوری دارد و بیست و چهار مطالعه موردی اصلی را با انتشارات مدرسه تجارت هاروارد منتشر کرده است. وی در Kellogg چندین برنامه اجرایی از جمله بازاریابی مبتنی بر داده مبتنی بر استراتژیک و ارزش استراتژیک رانندگی را از IT هدایت می کند و در بسیاری از سازمان ها از جمله مایکروسافت و DuPont در برنامه های اجرایی سفارشی تدریس می کند. او ...
دسته بندی های کتاب اصول بازاریابی داده محور