کتاب 45 کهن الگوی شخصیت

45 Master Characters
الگو های اسطوره ای برای خلق شخصیت های اصیل
کد کتاب : 31402
مترجم :
شابک : 978-6006128979
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 360
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب 45 کهن الگوی شخصیت اثر ویکتوریا لین اشمیت

"45 کهن الگوی شخصیت" نوشته ی "ویکتوریا لین اشمیت" اثری است که به "الگو های اسطوره ای برای خلق شخصیت های اصیل" می پردازد. با کمک "45 کهن الگوی شخصیت"، شخصیت های فراموش نشدنی ایجاد کنید که خوانندگان شما آنها را دوست خواهند داشت!

آیا می خواهید شخصیت های خود و داستان هایتان جذاب تر ، پیچیده و بدیع تر از گذشته باشد؟ "45 کهن الگوی شخصیت" به قلم "ویکتوریا لین اشمیت" اینجا است تا به شما کمک کند رایج ترین نمونه های کهن مذکر و مونث و مدل های افسانه ای و بین فرهنگی که همه ی شخصیت ها از آنها سرچشمه می گیرند را جستجو کنید.

• طیف گسترده ای از پروفایل های شخصیتی از جمله قهرمانان ، اشرار و شخصیت های مکمل را کاوش کنید.
• بیاموزید که چگونه از الگوهای قدیمی به عنوان پایه و اساس شخصیت های منحصر به فرد خود استفاده کنید.
• سفرهای افسانه ای قهرمانان و پیشرفت رویدادهایی که قوس شخصیتی هر یک از کهن الگوها در آن رشد می کند را بررسی کنید و بیاموزید که چگونه از آنها برای پیشرفت داستان خود استفاده کنید.

"45 کهن الگوی شخصیت" با ذکر مثال هایی که از ادبیات ، تلویزیون و فیلم آورده شده ، نشان می دهد که این کهن الگوها چقدر به یادماندنی و موثر هستند؛ از گلادیاتورها و پادشاهان گرفته تا آمازون ها و زنان شگفت انگیز، قهرمانان و ضدقهرمانان بزرگ برای حیات بخشیدن به هر داستانی لازم هستند. بگذارید این راهنما از "الگو های اسطوره ای برای خلق شخصیت های اصیل" به قلم "ویکتوریا لین اشمیت" به شما کمک کند شخصیت هایی را بسازید که در برابر آزمون های زمان تاب می آورند.

کتاب 45 کهن الگوی شخصیت

ویکتوریا لین اشمیت
ویکتوریا لین اشمیت نویسنده 45 شخصیت اصلی، معمار ساختار داستان و راهنمای نویسندگان برای شخصیت پردازی است. وی دارای مدرک MFA از دانشگاه Loyola Marymount و دکترای روانشناسی است.
نکوداشت های کتاب 45 کهن الگوی شخصیت
Screenwriter Schmidt offers a book for writers struggling with characterization, emphasizing interesting, believable women characters. Looking to mythology for such types as Aphrodite, Artemis, and Zeus, Schmidt concisely outlines each type's cares and concerns, strengths and weaknesses, and likely reaction to common problems.
اشمیت ، فیلم نامه نویس ، کتابی را برای نویسندگانی که با شخصیت پردازی دست و پنجه نرم می کنند ، ارائه می دهد و بر شخصیت های جالب و باورپذیر زنان تأکید دارد. اشمیت با نگاه به اسطوره شناسی به تیپ های متنوع مانند آفرودیت ، آرتمیس و زئوس ، به طور خلاصه دغدغه ها و نگرانی ها ، نقاط قوت و ضعف و واکنش احتمالی هر یک از این تیپ هابه مشکلات معمول را به تصویر می کشد.
Library Journal Library Journal

قسمت هایی از کتاب 45 کهن الگوی شخصیت (لذت متن)
مولف در پیشگفتار این کتاب آورده است: من این کتاب را برای تمام نویسندگانی که زیر بار قواعد داستان پردازی کمر خم کرده اند نوشته ام. تئوری ها و اطلاعاتی که در اینجا ارائه می شود در نظر دارد تا به نویسندگان مسیری پیشنهاد دهد ورای هزار توی خفقان آور ساختار، قالب و قواعدی که داستان پردازی را احاطه کرده است. «45 کهن الگوی شخصیت» کتابی است که به طراوت اشتیاق و بصیرتی که در قلب هر نویسنده ای وجود دارد احترام می گذارد. قصد من از معرفی این کهن الگوها نشان دادن شخصیت های منحصر به فردی است که آماده ی کمک به شما هستند. هنگامی که ایده ی اساسی کهن الگوها را آموختید، می توانید هر کاری که دوست دارید با آنها بکنید. انها به درستی پایه و اساس و شالوده ای هستند که شخصیت ها ی شما روی آنها بنا خواهند شد. آنها به داستان های شما زندگی و انرژی خواهند افزود.