کتاب زندگی خردمندانه

Life Coaching
کد کتاب : 31556
مترجم :

شابک : 978-9647390880
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

زندگی خردمندانه
Life Coaching
رویکرد شناختی- رفتاری
کد کتاب : 72875
مترجم :
شابک : 978-6002003065
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب زندگی خردمندانه اثر مایکل نینان

طرز تفکر ما عمیقا بر احساس ما تأثیر می گذارد، بنابراین یادگیری متفاوت اندیشیدن می تواند ما را قادر سازد تا احساس و رفتار متفاوتی داشته باشیم. اولین نسخه از کتاب زندگی خردمندانه با موفقیت نشان داد که چگونه می توان با تفکر خودشکوفایی مقابله کرد و آن را با دیدگاه حل مسئله جایگزین کرد، و توصیه های روشن و مفیدی را در این زمینه ارائه کرد:

مقابله با احساسات دردسرساز

غلبه بر اهمال کاری

قاطع شدن

مقابله با مدیریت ضعیف زمان

پافشاری در حل مسئله

برخورد سازنده با انتقاد

ریسک کردن و تصمیم گیری بهتر.

نسخه جدید ویژگی‌های کلیدی را حفظ می‌کند، در حالی که فصل جدیدی را در مورد موضوع نوظهور انعطاف‌پذیری و همچنین به‌روزرسانی‌هایی در سراسر ارائه می‌دهد. برای همه کسانی که علاقه مند به تأثیرگذاری شخصی بیشتر در زندگی روزمره خود هستند، و همچنین برای مشاوران در تمرین و آموزش، همچنان ارزشمند خواهد بود.

کتاب زندگی خردمندانه

قسمت هایی از کتاب زندگی خردمندانه (لذت متن)
وقتی با انتقاد مواجه می شوید، واقعا چه لزومی دارد بکوشید طرف مقابل را متقاعد کنید که درباره شما اشتباه می کند؟ چرا نمی توانید از انتقاد او به راحتی بگذرید؟ چون از اشتباه او برای خودتان مشکل ساخته اید. اگر در برابر انتقاد -- چه مغرضانه و چه خیرخواهانه -- خیلی زود ناراحت شوید مثلا بگویید «موهایم را رنگ نمی کنم تا ببینم می تواند چه کار کند!» و سعی کنید خودتان را همیشه بری از اشتباه بدانید مثلا بگویید «صرف اینکه می پرسم به موقع می رسید، دلیل نمی شود که آدم نگرانی هستم» این برداشت کلی را در بین دوستان و همکارانتان ایجاد می کنید که آدم «حساس و زود رنجی» هستید.