کتاب فرهنگ مصور جمله ها

Sentences
مکمل فرهنگ مصور همخوان ها
کد کتاب : 31623
شابک : 978-6005819069
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 108
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب فرهنگ مصور جمله ها اثر رویا شفیعی

"فرهنگ مصور جمله ها" کتابی است نوشته ی "رویا شفیعی" که "مکمل فرهنگ مصور همخوان ها" بوده و با تصویرگری چشم نواز "سونا خوش خبری خامنه"، یک اثر بسیار مناسب برای کودکان به حساب می آید. "رویا شفیعی" که خود آسیب شناس گفتار و زبان است، این اثر را به نحوی تالیف نموده که علاوه بر همکاران او در حوزه ی ذکر شده، والدین کودک، متخصصین تربیت شنیداری، مربیان مهدکودک و پیش دبستانی و معلمان دبستان های استثنایی بتوانند از آن جهت زبان آموزی به کودک به شکل عمومی، کمک به کودکان درگیر با اختلالات تلفظی، بیانی و درکی بهره ببرند.
"فرهنگ مصور جمله ها" از بیست و دو همخوان زبان فارسی تشکیل شده که در سطح جمله هستند و با تمرین و تکرار آن ها می توان اهداف مدنظر آموزشی را برطرف ساخت. در هر بخش علاوه بر آموزش یک آوای به خصوص در سطح واژه، و تمرین بیان آن ها، تصویرهای ویژه ای گنجانده شده که به گفتاردرمانگر اجازه می دهد با آموزش آواها در کنار این تصاویر، آن ها را در سطح جمله با کودک تمرین کند. این جمله ها از تنوع و گوناگونی مناسبی برخوردار هستند و تمرین آن ها، سبب می شود تا اختلالات درک و بیان در کودک به مرور بهبود پیدا کند. در کنار ارتقای مهارت های زبانی و بیانی، تصاویر زیبا و هدفمند کتاب نیز به درک بهتر واژه ها و هوش بصری کودک کمک می کنند و در مجموع می توان گفت "فرهنگ مصور جمله ها" به قلم "رویا شفیعی" و تصویرگری "سونا خوش خبری خامنه"، منبع مناسبی برای ارتقای گنجینه ی واژگان کودک و درک بهتر این واژه ها می باشد.

کتاب فرهنگ مصور جمله ها

قسمت هایی از کتاب فرهنگ مصور جمله ها (لذت متن)
برف می آید. بادکنک دختر بالای بخاری رفته است. مادر، بچه را بغل کرده و می بوسد. پسر لباس می پوشد. جورابهایش روی زمین است.