کتاب باز هم ماجراجویی های تصادفی پیرمرد صدساله

The Accidental Further Adventures of the Hundred-Year-Old Man
(دنباله کتاب «مرد صد ساله ای که از پنجره فرار کرد و ناپدید شد»)
کد کتاب : 31738
مترجم :
شابک : 978-6008621171
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 556
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

«یوناس یوناسن» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب باز هم ماجراجویی های تصادفی پیرمرد صدساله اثر یوناس یوناسن

کتاب «باز هم ماجراجویی های تصادفی پیرمرد صدساله» رمانی نوشته «یوناس یوناسن» است که اولین بار در سال 2018 چاپ شد. «الن» و «جولیوس» در اندونزی با کیفی پر از پول نقد که در داستان قبلی آن را به دست آوردند، در حال لذت بردن از زندگی خود هستند—سر کشیدن نوشیدنی در ساحل، بازی با گوشی های هوشمند و لم دادن زیر آفتاب. «الن» همزمان با خواندن اخبار، احساس می کند که علاقه بیشتری به دنیای سیاست های بین المللی پیدا کرده، و وقتی پول آن ها بالاخره به پایان می رسد، او نقشه عجیب دیگری را طراحی می کند: سفر به دور دنیا در یک بالن. وقتی بالن دچار سانحه می شود و یک کشتی متعلق به ارتش کره شمالی آن ها را نجات می دهد، ماجراجویی «الن» و «جولیوس» از این کشور به آمریکا، سوئد و در نهایت تانزانیا—و همینطور تلاش آن ها برای خلاص شدن از چمدانی پر از اورانیوم غنی شده—آغاز می شود.

کتاب باز هم ماجراجویی های تصادفی پیرمرد صدساله

یوناس یوناسن
یوناس یوناسن، زاده ی 6 جولای 1961، روزنامه نگار و نویسنده ی سوئدی است.یوناسن در شهر وکشو در جنوب سوئد به دنیا آمد. او پس از مطالعه ی زبان های سوئدی و اسپانیایی در دانشگاه گوتنبرگ، به عنوان روزنامه نگار در یکی از روزنامه های وکشو مشغول به کار شد. یوناسن در سال 1996، شرکت رسانه ای خود را تأسیس کرد اما در سال 2003 و پس از دو عمل جراحی کار را رها کرد و شرکتش را فروخت.یوناس یوناسن نوشتن اولین کتاب خود را در سال 2007 به پایان رساند.
دسته بندی های کتاب باز هم ماجراجویی های تصادفی پیرمرد صدساله
نکوداشت های کتاب باز هم ماجراجویی های تصادفی پیرمرد صدساله
Jonasson’s clever prose and satirical political commentary will please fans of the original novel and newcomers alike.
نثر هوشمندانه و تفاسیر سیاسی طنزآمیز «یوناسن»، هم برای طرفداران رمان قبلی و هم برای تازه واردان، رضایت بخش خواهد بود.
Publishers Weekly Publishers Weekly

A hysterical, clever, and unforgettable sequel.
دنباله ای پرآشوب، هوشمندانه، و فراموش نشدنی.
Barnes & Noble

A thought-provoking and timely satire on the current state of the world and the perils of power.
هجوی تفکربرانگیز و بهنگام بر وضعیت کنونی جهان و خطرات جنگ.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب باز هم ماجراجویی های تصادفی پیرمرد صدساله (لذت متن)
«هری بلافونته» فهمید که «آلن» هیچ وقت تبلت ندیده و از نمایشش خیلی خوشحال شد. تبلت می توانست به آدم نشان بدهد که در دنیا چه خبر است و این که قبلا چه خبر بوده و حتی در شرف این بود که نشان بدهد بعدا قرار است چه خبر شود. بسته به این که کجایش را لمس می کردی، انواع عکس و فیلم از هر موضوعی که فکرش را می کردی-و بعضی چیزهایی که فکرش را هم نمی کردی-نمایش می داد.

اگر دکمه های دیگری را لمس می کردی، موسیقی پخش می کرد. باز هم دکمه های دیگر را که می زدی، تبلت شروع به حرف زدن می کرد. ظاهرا زن بود، «سیری». بعد از صبحانه و نمایش، «بلافونته» چمدان کوچکش، تبلت سیاهش و خودش را برداشت و راهی فرودگاه شد تا به خانه بازگردد.

«آلن»، «ژولیوس» و مدیر هتل برایش دست تکان دادند. تاکسی هنرمند، تازه از دید خارج شده بود که «آلن» رو کرد به مدیر و از او خواست تبلتی از همان مدل که «هری بلافونته» داشت، برایش مهیا کند. محتویات متنوعش، پیرمرد صدساله را حسابی سرگرم کرده بود، خیلی بیشتر از اغلب چیزها.