کتاب در ستایش سالخوردگی

Soul of the Age
کد کتاب : 3405
مترجم :
شابک : 9789641910152
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 302
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1987
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب در ستایش سالخوردگی اثر هرمان هسه

هرمان هسه در طول زندگی خود نویسنده ای کم نظیر بود. او نه تنها با دوستان و خانواده ، بلکه با خوانندگان خود نیز مکاتبه می کرد.

او شاعر ، رمان نویس و نقاش آلمانی-سوئیسی بود. در سال 1946 ، او جایزه ادبی نوبل را دریافت کرد. از معروف ترین آثار وی می توان به استپنولف ، سیذارتا و بازی مهره شیشه ای (معروف به مجیستر لودی) اشاره کرد که جستجوی یک فرد برای معنویت در خارج از جامعه را بیان می کند.

در زمان خود ، هسه نویسنده ای محبوب و تأثیرگذار در جهان آلمانی زبان بود. اولین رمان بزرگ هسه ، پیتر کامنزیند ، با شور و اشتیاق مورد استقبال جوانان آلمانی قرار گرفت.

در سراسر آلمان بسیاری از مدارس به نام وی نامگذاری شده اند.

کتاب "در ستایش سالخوردگی "پرتره ای عمیق و در عین حال صمیمی از یک روح برای تمام فصول است. هرمان هسه مسلما سخت کوش ترین نویسنده جهان بود ، هم به عنوان شاعر و هم داستان نویس.
این نامه ها موجود در این کتاب می توانند درد سالهای نوجوانی او و زندگی پر از آزمایش های مداوم را نشان دهند که بعدا به عنوان چشمه ای ساخته می شود که بسیاری از کتابهای خارق العاده از آن خلق می شود.

کتاب در ستایش سالخوردگی

هرمان هسه
هرمان هسه، زاده ی ۲ ژوئیه ی ۱۸۷۷ و درگذشته ی ۹ اوت ۱۹۶۲ میلادی، ادیب، نویسنده و نقاش آلمانی-سوئیسی و برنده ی جایزه ی نوبل سال ۱۹۴۶ در ادبیات بود.پدر هرمان، مدیریت موسسه ی انتشارات مبلغین پروتستان را به عهده داشت. مادرش دختر هندشناس معروف، دکتر «هرمان گوندرت» و مدیر اتحادیه ی ناشران کالو بود. کتاب خانه ی بزرگ پدربزرگ و شغل پدر، اولین باب آشنایی هرمان هسه جوان با ادبیات بود. او در سال ۱۹۱۲ به سوئیس مهاجرت کرد و در سال ۱۹۲۳ تابعیت آن کشور را پذیرفت و در همین زمان برای بار دوم ازدواج ...
قسمت هایی از کتاب در ستایش سالخوردگی (لذت متن)
در چنین مالی همه در دهکده کالو در حاشیه جنگل سیاه دیده به جهان گشود. اما زاده شدن همه نویسنده قدری بیش به طول انجامیل او که نخستین اثرش را در بیست و یک سالگی منتشر کرده بود، در میان های نخستین جنگ جهانی به چرخشی در کار نویسندگی خود دست یافت دگرگونی نویسنده تا بدان پایه بود که او نامی دیگر بر خود نهاد و با نام مستعار امیل سینکلر ازیتکلاهرا نخستین رمان پس از جنگ خونه نمیان را منتشر کرد. با چاب دیان که سخت تحت تأثیر مکتب روانکاوی یونگ، اندیشه های نیچه گنویسم و داستایفسکی است ها از نویسندهای معمولی به یکی از بزرگترین رمان نویسان آلمانی زبان سده بیست پول می گردد،

همین جا باید یادآور شد که به طور کلی حیات ادبی هه را می توان به سه دوره تقسیم کرد: نخستین دوره از آغاز فعالیت ادبی تا پایان نخستین جنگ جهانی را دربر می گیرد. دومین دوره با پایان یافتن جنگ جهانی و با نگارش رمان رمان آغاز و به دومین جنگ جهانی ختم می گردد و سومین دوره کمابیش از آغاز دومین جنگ جهانی تا پایان زندگانی نویسنده را شامل میشود