کتاب مدیریت بدون زور و اجبار

The Control Theory Manager
براساس تئوری کنترل و نظریه ادوارد دمینگ
کد کتاب : 86871
مترجم :
شابک : 978-9649627434
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 194
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

مدیریت بدون زور و اجبار
The control theory manager
کاربست تئوری انتخاب در مدیریت نیروی انسانی
کد کتاب : 3592
مترجم :
شابک : 9786009231317
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

ارتباط موثر
The control theory manager
کاربرد "نظریه انتخاب" در مدیریت راهبری
کد کتاب : 43275
مترجم : حسین ثقفی
شابک : 978-9648310269
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مدیریت بدون زور و اجبار اثر ویلیام گلسر

در این کتاب ویلیام گلاسر با هوشمندی نظریه کنترل خود را با نظریه ادواردز دمینگ تلفیق می کند تا توضیج دهد که کیفیت در واقع چیست و مدیران برای دستیابی به آن باید چه کارهایی انجام دهند. او توضیح می دهد که در حالی که بسیاری از مدیران آمریکایی به خوبی می دانند که سهم بازار را برای رقابت با بازار خارجی از دست می دهند ، به ویژه در رقابت با شرکت های ژاپنی که نظریه های دکتر دمینگ را پذیرفته اند ، اما به نظر می رسد آنها قادر به اجرای این همین ایده ها در ایالات متحده نیستند. این امر به این دلیل است که آنها طبق قضاوت خودشان تلاش می کنند تا بر کارکنانشان ریاست کنند و آنها را به انجام کاری انجام وادارند که خودشان نمی خواهند. در حالی که کارکنان ناراضی ای که این چنین بر آنها ریاست می شود کار را با کیفیتی را که لازم است تا آن شرکت بتواند در رقابت پیروز شود انجام نمی دهند. گلاسر آنچه دمینگ نتوانسته است آموزش دهد را آموزش می دهد. برای دستیابی به کیفیت ، مدیران باید از قضاوت عامیانه خود دست بردارند و تئوری کنترل را جایگزین آن کنند تا بتوانند تمرین روش جدیدی برای مدیریت را آغاز کنند مدیریت- هدایت نام دارد. تنها کارکنانی که با این شیوه مدیریت می شوند بطور مداوم کار را با کیفیت لازم و درخور انجام می دهند. اگر بسیاری از مشکلات اقتصادی فعلی ما مبتنی بر این واقعیت باشد که ما به اندازه کافی از کالاهای خودمان خریداری نمی کنیم ، مدیریت کارکنان به گونه ای که آنها کارها را کیفیت انجام دهند ، تنها پاسخ به این مشکل است.

کتاب مدیریت بدون زور و اجبار

ویلیام گلسر
ویلیام گلسر، زاده ی 11 می 1925 و درگذشته ی 23 آگوست 2013، روانپزشک و نویسنده ی آمریکایی بود.گلسر در کلیولند به دنیا آمد و بزرگ شد. او در سال 1945 مدرک کارشناسی خود را در رشته ی مهندسی شیمی دریافت کرد. گلسر سپس به ادامه ی تحصیل در رشته ی روانشناسی بالینی و بعد از آن، روانپزشکی پرداخت. او پس از مدتی، یک موسسه ی روان درمانی خصوصی در لس آنجلس به وجود آورد و تا سال 1986 آن را اداره می کرد.ویلیام گلسر، نویسنده ی بسیاری از کتاب های تأثیرگذار درباره ی سلامت روانی، مشاوره، بهبود مدارس و بسیاری از سایر...
نکوداشت های کتاب مدیریت بدون زور و اجبار
A new management approach that will lead to success. He shows that only if American management gives up its traditional ways of dealing with and motivating employees and substitutes for it a noncoercive approach, can it achieve the quality and efficiency to be competitive on a world scale
رویکردی جدید در مدیریت که منجر به موفقیت خواهد شد. وی نشان می دهد که تنها اگر مدیریت آمریکایی روشهای سنتی خود را برای برخورد و یا ایجاد انگیزه در کارمندان رها کند و راهی بدون زور و اجبار را جایگزین آن کند، می تواند کیفیت و کارآیی لازم را جهت رقابت در مقیاس جهانی بدست آورد.
Dr. Chester L. Karrass

قسمت هایی از کتاب مدیریت بدون زور و اجبار (لذت متن)
با اینکه مدیران اغلب به این صورت آموزش دیده اند که نباید با کارکنان دوستی کنند، زیرا ممکن است آنان از این دوستی سو استفاده نمایند، ولی بیشتر مدیران دریافته اند اگر رفتاری دوستانه داشته باشند راحت تر می توانند کارکنان را به سخت کوشی و انجام کار با کیفیت بهتر تشویق کنند.