کتاب نشان دهنده

The Finger Man
کد کتاب : 36134
مترجم :
شابک : 978-6007394984
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1934
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب نشان دهنده اثر ریموند چندلر

ریموند چندلر نویسنده کتاب «نشان دهنده» در این اثر داستانی سعی کرده است به بهترین شکل خواننده را با شخصیت های اصلی خود در این کتاب همراه کند. لحن صریح و شیوای او در کاراکتر پردازی این کتاب در ترجمه فارسی آن که بر عهده "فتح الله جعفری جوزانی" بوده است، به خوبی حفظ شده و شیوایی خود را از دست نداده است.

فیلیپ مارلو به تازگی شواهدی در مورد یک موضوع فساد در شهرداری پیدا کرده است که این موضوع باعث میشود تا او در میان زنجیره ای از رویدادهای نسبتا پلیسی و کاراگاهی قرار بگیرد.

می دانیم که «ریموند چندلر» یکی از بهترین نویسندگان ژانر پلیسی و کاراگاهی است. او در این کتاب به شکلی مرموز روایت های پراکنده و ناشناخته را در کنار یکدیگر قرار می دهد و در نهایت موفق می شود یک تعلیق فوق العاده را در کارش به وجود آورد. خواننده تا انتها نمی داند دقیقا چه بر سر شخصیت های این اثر داستانی خواهد آمد. نمی تواند دقیق حدس بزند که علت فلان رویداد چه کنشی از جانب کدام شخصیت بوده استو در حقیقت ریموند چندلر در فرم نوشتاری خود نیز این مرموز بودن ژانر پلیسی را حفظ کرده است که همین امر باعث شده است که کتاب او بسیار خواندنی و جذاب باشد.

کتاب نشان دهنده

ریموند چندلر
ریموند تورنتون چندلر، زاده ی 23 جولای 1888 و درگذشته ی 26 مارس 1959، فیلمنامه نویس و رمان نویس آمریکایی بود.چندلر در شیکاگو به دنیا آمد و سال های ابتدایی زندگی اش را به همراه والدین، خاله و دایی اش در نبراسکا گذراند. پدر چندلر که معتاد به الکل بود، پس از مدتی خانواده را ترک گفت.او به دانشگاه نرفت و به جای آن در پاریس و مونیخ، به بهبود مهارت هایش در زبان های خارجی پرداخت. اولین شعر او نیز در همین زمان به انتشار رسید. چندلر به خاطر شرایط سخت مالی در دوره ی رکود بزرگ اقتصادی، برای امرار معاش به ...