کتاب دو راهی

Dilemma
کد کتاب : 36772
مترجم :
شابک : 978-9644531514
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب دو راهی اثر ام سوسا

کتاب «دو راهی» ترکیبی از نقل قول های مختلف است که از چشم یک زن بیان شده است. اگر به دنبال یک کتاب نقل قول در مورد عشق ، روابط ، جدایی ها و مسائل رها شده هستید ، این کتاب برای شما بسیار مفید خواهد بود. در واقع شما در این کتاب لذب بخش با درونیات یک زن رو یه رو خواهید شد. درونیاتی که از پس فراز و نشیب های پرشمار زندگی با شما سخن می گوید. این درونیات و احساسات بیان نشده و بعضا واپس رانده شده درون انسان، اینجا، در این کتاب تحت عنوان «دوراهی» تجلی بیرونی یافته اند!

ام سوسا نویسنده این کتاب، یکی از پرفروش ترین نویسنده‌های حال حاضر جهان است. کلمات او در طول این سالها قلب بسیاری را لمس کرده است ، زیرا زنان را تشویق می کند تا ارزش خود را پیدا کنند و آنها را مجبور می کند تا رفتارهای شکننده خود را کنار بگذارند.
جملات بیان شده و کوتاه درون این کتاب به شما کمک می کنند تا قوی تر باشید، بهتر تصمیم بگیرید و اعتماد بنفس داشته باشید. اگر بر سر دوراهی هستید، اگر حس می کنید تنهایید و دل شکسته ای، این کتاب می تواند مرحمی بر دل تان باشد و به شما انگیزه بدهد تا خود را نبازید و قوی تر از گذشته به زندگی تان ادامه دهید.

کتاب دو راهی

ام سوسا
ام. سوسا نویسنده ای آمریکایی است. سوسا وقت خود را به سهیم شدن افکارش با دیگران در شبکه های اجتماعی مختلف اختصاص داده و همین کار، باعث شده مخاطبین زیادی پیدا کند. او در آثار و نوشته هایش زنان را ترغیب می کند تا ارزش واقعی خود را درک کنند و رفتارهای آسیب زا را کنار بگذارند.
قسمت هایی از کتاب دو راهی (لذت متن)
عقلم از دست رفت وقتی به جای اینکه ببینم دلم به چه چیزی «نیاز» دارد، به دنبال این بودم که ببینم چه «می خواهد». با کسی باش که به تو احترام می گذارد به حرف هایت گوش می دهد و کاری می کند که مشتاق رسیدن فردا باشی. وقتی دیگر آرزو نکردم که ای کاش تغییر می کردی، شادی واقعی را پیدا کردم. سرانجام روزی خواهد رسید که مستقیم به چشم هایت زل خواهم زد و دیگر هیچ حسی نخواهم داشت. هرچه داشتم را به تو دادم و اگر این کافی نیست، شاید تو به اندازهٔ کافی برای من خوب نیستی. هرگاه رابطه ای شکست می خورد، نشانه ای از سوی کائنات است که به تو می گوید: «لیاقتت بیشتر از این حرف هاست.» اگر تو نگران من نیستی، من چرا وقتم را با نگران بودن برای تو هدر دهم؟!