کتاب رهایی

Letting Go
کد کتاب : 36773
مترجم :
شابک : 978-9644531521
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب رهایی اثر ام سوسا

کتاب «رهایی» نقل قول چهارمین کتاب ام سوسا است که پر از نقل قول های عمیق و احساسی در مورد جدایی و ادامه راه است. او تجربیات گذشته خود را به اشتراک می گذارد ، به امید تسکین دردی که شما تجربه می کنید. هنگامی که برای رها کردن خود مشکل دارید ، می خواهید کلمات مناسب را بشنوید که درد دل شما را تسکین می دهد و این دقیقا همان کاری است که ام سوسا در جدیدترین ماجراجویی خود انجام می دهد. او این خلا را پر می کند و شما را از سفری از "گذشته" به "حال" می برد و مطمئن است که شما را به سمت مراتع سبزتر راهنمایی می کند. اگر در حال جدایی هستید یا به دنبال کمی الهام برای ادامه رابطه هستید ، این کتاب افزودنی فوق العاده ای برای مجموعه شما خواهد بود.

ام سوسا پرفروش ترین نویسنده کتاب های "اشتباهات یک زن-جلد 1 و 2" ، "رهای" و "از دل شکستگی تا عشق به خود" است. او افکار و تجربیات گذشته خود را در بسترهای مختلف رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارد. کلمات او در طول این سالها قلب بسیاری را لمس کرده است و به بسیاری از مردم کمک کرده است تا با جدایی خود کنار بیایند.

تجربیات گذشته ام سوسا به او آموخته است که بر بسیاری از سختی ها غلبه کند و به همین دلیل ، او تصمیم گرفته است داستان های زندگی خود را با جهانیان به اشتراک بگذارد.

کتاب رهایی

ام سوسا
ام. سوسا نویسنده ای آمریکایی است. سوسا وقت خود را به سهیم شدن افکارش با دیگران در شبکه های اجتماعی مختلف اختصاص داده و همین کار، باعث شده مخاطبین زیادی پیدا کند. او در آثار و نوشته هایش زنان را ترغیب می کند تا ارزش واقعی خود را درک کنند و رفتارهای آسیب زا را کنار بگذارند.
قسمت هایی از کتاب رهایی (لذت متن)
زجر می کشم وقتی می بینم شاد و خوشحال زندگی ات را می گذرانی، انگار که هیچ کار اشتباهی انجام نداده ای. هیچ چیز در دنیا برایت اهمیتی ندارد و تمام غم و اندوهی را که به من تحمیل کردی فراموش کرده ای. تو مرا با بوسه و دروغ خام کردی و نمی توانم مانع از اندیشیدن به این فکر شوم که چند نفر دیگر را به همین شیوه فریب داده ای.

ای کسی که این را می خوانی عزیز! تو فوق العاده ای، حتی وقتی چنین حسی نداری. شاید الآن احساس سردرگمی کنی، اما اتفاق های خوبی در راهند. تو از چیزی که فکر می کنی قوی تری و خیلی چیزها هستند که باید به دستشان بیاوری، پس جا نزن. یادت باشد، تو مهم هستی و تنها نیستی.

اشکالی ندارد اگر از ترک کردن یک رابطهٔ سمی بترسی، چون از نو شروع کردن هیچ وقت آسان نبوده و نیست، اما وقتی یک نفر هر روز اشکت را درمی آورد، زمان آن فرارسیده که ببینی کجا ایستاده ای. بهتر است تنها باشی تا با کسی باشی که مدام دروغ می گوید و به تو آسیب می رساند.