کتاب مگره و آقای شارل

Maigret and Monsieur Charles
کد کتاب : 3719
مترجم :
شابک : 9786006732329
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 162
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1972
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب مگره و آقای شارل اثر ژرژ سیمنون

ژرژ سیمنون در داستان «مگره و آقای شارل» پرونده ناپدید شدن سردفتر معروفی در شهر را به مگره واگذار میکند. سردفتری به نام ژرار که از ثروتمندان شهر هم بود.همسر ژرار خبر نا پدیدشدنش را به کاراگاه مگره میدهد.

کاراگاه مگره که در طول پرونده هایش به جزیئیات توجه ویژه ای میکند،با ویژگی های شخصیتی ژرار و همسرش ناتالی آشنا میشود.ناتالی زنی افسرده و الکی است و ژرار فردی است که به خانوادخ وفادار و متعهد نیست.ژرار شبهایش را در کافه های شهر و دختران جذاب میگذراند.بهمین دلیل او گاها برای مدتی چند روزه ناپدید میشد.اما این غیبت یک ماه اش بدون اطلاع به کسی همه را نگران کرده است. پس از مدتی جسد او در رودخانه ای نزدیک یکی از محل های خوشگذارنیش پیدا میشود.

مگره به تحقیقاتش در میان دوستان ژرار ادامه میدهد و رفته رفته به رازی پنهان میان این زوج میرسد...

کتاب مگره و آقای شارل

ژرژ سیمنون
ژرژ سیمنون، زاده ی فوریه ۱۹۰۳ و درگذشته ی ۴ سپتامبر ۱۹۸۹، نویسنده ی بلژیکی بود. از وی که به خاطر نوشتن رمان های پلیسی شهرت داشت نزدیک به ۵۰۰ رمان و تعداد بسیاری آثار کوتاه منتشر شده است. سیمنون خالق شخصیت کمیسر مگره یکی از سرشناس ترین کارآگاه های ادبیات پلیسی جهان است.ژرژ ژوزف کریستین سیمنون در ۱۳ فوریه سال ۱۹۰۳ در شهر لیژ بلژیک به دنیا آمد. پدرش دزیره در یک شرکت بیمه حسابدار بود.ژرژ در سال های ۱۹۰۸ تا ۱۹۱۴ در مدرسه ی سن آندره به تحصیل پرداخت و با آغاز جنگ جهانی اول در سال ۱۹۱۴ به کالج سن لوی...