کتاب شقایق و برف

La lumière des justes
کد کتاب : 37884
مترجم :
شابک : 978-9645643216
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 1933
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1979
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت
تعداد جلد : 2

معرفی کتاب شقایق و برف اثر هانری تروایا

کتاب «شقایق و برف» در حقیقت یک رمان دو جلدی بسیار جذاب است که از همان ابتدا لحن و فضا سازی دلنشین آن شما را مجذوب خود خواهد کرد. ترجمه فارسی آن بر عهده «پرویز شهدی» بوده است. در این ترجمه ارزشمند لحن ها و فضا سازی های منحصر به فرد هنری ترویت نویسنده این کتاب به خوبی حفظ شده است. شما به خوبی می توانید با داستان همراه شوید. روایت به گونه ای است که شما در مسیر خواندن مدام مجبور هستید که رویدادهای آتی کتاب را حدس بزنید. در عین حال مشخص نیست در آخر چه چیزی رخ خواهد داد و شما در بسیاری از صحنه ها غافل گیر خواهید شد.

"هنری ترویت" نویسنده کتاب «شقایق و برف» در مسکو متولد شده است و در سال 1920 از آنجا مهاجرت کرده و در فرانسه زندگی می کند. او یک حرفه ادبی طولانی و پربار داشت: ترویت توانست بیش از 100 کتاب از سال 1935 تا 2008 (بوریس گودونوف پس از مرگ) ، رمان ها ، زندگینامه ها ، مقالات و خاطرات را منتشر کند. این فعالیت های پی در پی او را به یکی از بزرگترین نویسندگان محبوب قرن بیستم تبدیل کرده است. هنری ترویت در 2 مارس 2007 در نود و پنج سالگی در پاریس درگذشت. وی در سال 1959 به عضویت آکادمی فرانسه در آمد.

کتاب شقایق و برف

هانری تروایا
هانری تروایا یکی از سرشناس ترین روس شناسان و نویسندگان معاصر فرانسه است. او در ٢٤ سالگی نخستین جایزه ی ادبی خود را دریافت کرد و سپس با نوشتن رمان «عنکبوت» جایزه ی گنکور را از آن خود کرد. از دیگر آثار او می توان به زندگینامه های کاترین کبیر، آنتوان چخوف و پوشکین و کتاب شقایق و برف اشاره کرد.