کتاب سوال های درست

The Right Questions
(ده پرسش ضروری برای رهنمونی به سوی زندگی شگفت انگیز)
کد کتاب : 3882
مترجم :
شابک : 9789647974776
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 14
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

سوال های درست
The right questions
کد کتاب : 3883
مترجم :
شابک : 9789642367573
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب سوال های درست اثر دبی فورد

دبی فورد ، نویسنده پرفروش شماره یک نیویورک تایمز در کتاب «سوال های درست» با عنوان فرعی (ده پرسش ضروری برای رهنمونی به سوی زندگی شگفت انگیز)، سوالاتی انقلابی را مطرح می کندکه اگر با صداقت کامل به آنها پاسخ داده شود ، بینش خواننده در تصمیم گیری ها را تغییر می دهد و در نهایت او را به سمت زندگی مورد نظر سوق می دهد.

واقعیت های زندگی امروز ما نتیجه انتخاب هایی است که دیروز ، سه ماه پیش و سه سال پیش انجام داده ایم. ما به دلیل انتخاب های مکرر ناخودآگاه که روز به روز انجام می شود ، در جایی هستیم که امروز در آن قرار گرفته ایم. اگر می خواهیم بدانیم که چرا و چگونه واقعیت امروز خود را ایجاد کرده ایم ، تنها کاری که باید انجام دهیم این است که به انتخاب هایی که در گذشته انجام داده ایم نگاه کنیم. فورد با طرح 10 سوال بلافاصله انگیزه های واقعی افکار و اعمال ما را فاش می کند. اما بیش از این ، با صادقانه پرسیدن و پاسخ دادن به این 10 سوال حیاتی ، کنترل خود را بدست می آوریم و از قدرت لازم برای ایجاد زندگی که همیشه می خواستیم برخوردار خواهیم شد.

دبی فورد یک متخصص معتبر بین المللی در زمینه تحول شخصی بود. کتاب های او به زبان های زیادی به چاپ رسیده اند و بالغ بر یک میلیون آن به فروش رسیده است.
آنچه به عنوان اصلی ترین نقش فورد در کتاب «سوال های درست » برجسته است ، مطلع کردن ما با این واقعیت است که ما دو قسمت برای خود داریم ، به اصطلاح یک صلیب هستیم ، نیمی از انسان و نیمی از خداییم. کتاب فورد خواننده را مجبور می کند سوالاتی را از خود بپرسد که به او اجازه می دهد آگاهانه از خود الهی خود به جای منافع شخصی خود بهره بگیرد.

کتاب سوال های درست

دبی فورد
دبی فورد نویسنده، مدرس، معلم و سخنران شناخته شده آمریکایی است، بیشترین شهرت او برای کتاب نیمه تاریک جویندگان نور است که توسط نیویورک تایمز در سال ۱۹۹۸ با هدف کمک به خوانندگان خود در غلبه بر سایه فردی با کمک روانشناسی مدرن و دستورالعملهای معنوی به چاپ رسیده‌است. این کتاب در سال انتشار خود جز پرفروشترین کتب سال بود. در سالهای پس از آن، او مسیر خود را با نگارش هشت کتاب دیگر ادامه داد، جدایی معنوی، چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند، پاک‌سازی آگاهی: برنامه‌ای در بیست و یک ...
نکوداشت های کتاب سوال های درست
“Debbie Ford is an innovative thinker and skillful guide on the path to emotional freedom.
دبی فورد یک متفکر نوآور و راهنمای ماهر در مسیر آزادی عاطفی است.
Tara Bennett-Goleman author of Emotional Alchemy

Debbie Ford tells us what we should really ask, in order to get what we really want.
دبی فورد به ما می گوید که واقعا باید چه چیزی را بپرسیم ، تا به آن چه واقعا می خواهیم برسیم.
Marianne Williamson, author of Everyday Grace

Whatever you desire - the Right Questions will move you powerfully forward in the direction of your dreams.
هرچه آرزو می کنید - سوالات صحیح شما را با قدرت به سمت رویاهای خود پیش می برد.
Jack Canfield Co-Author, Chicken Soup for the Soul(R) and The Power of Focus

قسمت هایی از کتاب سوال های درست (لذت متن)
نیروی حیات ما کلید ماندگاری ماست. بدون این نیرو زندگی ما به پایان خواهد رسید. نیروی حیات که چینی ها آن را چی؛ ژاپنی ها؛ کی و هندو ها در آیورودا آن را؛ پرانا می نامند، به عنوان نیرویی توصیف شده است که زندگی را در بدن ما می دمد. نیروی حیات ما نگه دارنده ذهن، بدن و روحمان است. پرسیدن این سوال که «آیا این انتخاب به زندگی ام نیرو خواهد بخشید یا نیروی مرا خواهد ربود؟» به ما اجازه می دهد ببینیم آیا انتخابی که قصد آن را داریم موجب تقویت نیروی حیاتمان می شود و به ما کمک می کند تا شعله درونی خود را فروزان و پرتوان نگه داریم یا نیروی ما را می رباید. ما با انتخاب ها، رفتار و کردار خویش یا نیروی حیات خویش را تقویت می کنیم یا آن را تضعیف می کنیم. این پرسش به ما یادآوری می کند که هر انتخاب، تصمیم یا کاری که می خواهیم انجام دهیم می تواند به شدت عمیق ترین بخش وجود و احساس خوب بودن ما را تحت تأثیر قرار دهد.

بسیاری از ما نیروی حیات خود را امری طبیعی و ابدی می پنداریم. ما ناآگاهانه زندگی می گذرانیم و گمان می کنیم جاودان خواهیم ماند، ما سلامتی خود را بدیهی می انگاریم و نیازهای بدنمان را نادیده می گیریم؛ اما لحظاتی که در هوشیاری کامل به سر می بریم، امکان ندارد بتوانیم موهبت بزرگی را که به ما ارزانی شده است؛ یعنی موهبت زنده بودن را احساس نکنیم و قدر آن را ندانیم. اگر ما ارزش نیروی حیات خود را درک می کردیم، مانند نوزادی از آن مراقبت می کردیم. آن گاه با احترام و شگفتی نسبت به معجزه خلقت مان زندگی می کردیم. هنگامی که از ارزش زندگی آگاه باشیم روزهای خود را با توجه به این حقیقت سپری می کنیم که این نیرو به تقویت و مراقبت نیاز دارد و همواره در صدد آن هستیم که از آن مراقبت و نگهداری کنیم.