کتاب آموری

Amaury
کد کتاب : 39193
مترجم : احمد مستشار
شابک : 978-9642575886‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1843
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب آموری اثر الکساندر دوما

کتاب آموری اثر نویسنده مشهور فرانسوی، الکساندر دوما رمانی عاشقانه با محوریت حسادت و سرشار از لحظه های هم شاد و هم غم انگیز است.
الکساندر دوما (Alexandre Dumas) سعی کرد در این کتاب تصویری نو و هنرمندانه از حسادت به خوانندگانش نشان دهد. ماجرای داستان در حومه شهر پاریس و در سال ۱۸۳۸ اتفاق می افتد. ماجرا با بحث گروهی از آریستوکرات ها آغاز می شود که موضوع صحبت آنان به عشق کشیده شده است. در این بین این سوال مطرح می شود: آیا عشق باعث مرگ می شود؟ در جواب این سئوال، یکی از میهمانان از منشی اش می خواهد نوشته و نامه هایی را برای او بیاورد تا حکایتی مستند را برای مهمانان روایت کند. روایتی از عشقی بینظیر. عمده رمان از خاطرات و نامه هایی تشکیل شده است که به صورت بلند خوانده می شوند.
آموری، پسر جوان و یتیمی که هم اکنون به مرد ثروتمندی تبدیل شده است، قرار است به زودی کار خود را به عنوان یک دیپلمات فرانسوی آغاز کند. او در خانه یکی از دوستان قدیمی پدرش به نام مسیو دآورینی بزرگ شده است. دوستان دوران نوجوانی او در این خانه، یکی دختر موطلایی مسیو دآورینی بود به نام مادلن و دیگری دختر یتیم مو سیاهی با نام آنتوانت. کم کم آموری عاشق مادلن می شود، این در حالی است که هم مادلن و هم آنتوانت او را دوست دارند…

کتاب آموری

الکساندر دوما
دوما به خاطر رمان های ماجراجویانه فراوانش یکی از مشهورترین نویسندگان فرانسه به شمار می رود. بسیاری از رمان های او، از قبیل «سه تفنگدار»، «ملکه مارگو» و «گردنبند ملکه» رمان هایی دنباله دار و سریالی هستند. او علاوه بر رمان نویسی، مقاله نویس، نمایش نامه نویس و خبرنگار پرتوانی بود.