کتاب فروش به شرکتها و سازمانها

SPIN Selling
کد کتاب : 40851
مترجم : بابک مروانی
شابک : 978-6006982687
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1988
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب فروش به شرکتها و سازمانها اثر نیل رکهم

فروش به شرکتها و سازمانها - که نام اصلی آن Spin selling است، کتابی است یک میلیون دلاری! کتابی حیرت انگیز از آن رو که فروشندگان برتر دنیا را از خواب خرگوشی بیرون آورد، و قرار است بر "خودفریبی" سالیان سال "فروشندگان برتر دنیا" پایان دهد!
شگفت زده می شوید وقتی بدانید این کتاب، شما را از مطالعه ی 1000 کتاب دیگر در حوزه ی فروش رهایی می بخشد؛ کتابی که حاصل پژوهش تحقیقاتی گروهی از زبدگان است که به مدت 12 سال، 35 هزار مذاکره ی فروش را در 27 کشور دنیا ارزیابی کرده است! به همین دلیل است که می گوییم هزینه ی تحقیقات آن در 12 سال، یک میلیون دلار است!
همین اعداد و ارقام کافی است که نفس در سینه ی "فروشندگان برتر دنیا" را حبس کند و سر تعظیم فرود آورند برای پردازش جسورانه ی این پژوهش که خط بطلان می کشد برای بسیاری از آنچه این فروشندگان برتر دنیا، در سمینارها، کارگاهها، و کلاسها تاکنون تدریس کرده اند! نتایج این پژوهش به نحو حیرت آوری شوک برانگیز بود تا جایی که خود پژوهشگران، 7 سال درباره ی یافته های خود سکوت کردند؛ چون180 درجه مغایر بود با اصول، تکنیکها، و مهارتهایی که به عنوان "کلیدهای طلایی فروش" از آن یاد می شد! این پژوهش نشان می داد که همین "کلیدهای طلایی فروش" نه تنها فروش را افزایش نمی دهند بلکه، موانع اصلی فروش هستند، و فروشندگان برتر دنیا با ارائه ی همین کلیدهای طلایی فروش، اصلی ترین مروجان خرافه هستند!

کتاب فروش به شرکتها و سازمانها

نیل رکهم
نیل رکهام نویسنده ، مشاور و استاد دانشگاه است. تألیف وی "فروش مشورتی" است، رویکردی که در کتاب فروش SPIN (مک گرا-هیل) پیشگام و مستند آن بود. رکهام استاد میهمان در دانشگاه پورتسموث، دانشکده مدیریت کرنفیلد و دانشگاه شفیلد، همه در زادگاهش انگلیس و همچنین در دانشگاه سینسیناتی بوده است و مدرس مداوم کنفرانس ها، مدارس بازرگانی و شرکت های بزرگ در سراسر جهان می باشد.