کتاب سرمایه اجتماعی

Social Capital
  • 15 % تخفیف
    169,000 | 143,650 تومان
  • موجود
  • انتشارات: کویر کویر
    نویسنده:
کد کتاب : 41017
مترجم :
شابک : 978-9648161816
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب سرمایه اجتماعی اثر جان فیلد

کتاب جان فیلد آینده درخشانی را برای حوزه سرمایه اجتماعی ارائه داده است.موضوع در متن گسترده مباحث نظری علوم اجتماعی مورد بررسی و با مثال های مناسب و آموزنده مورد تشریح قرار گرفته است.جان اسکات،دانشگاه اسکس
اصطلاح سرمایه اجتماعی شیوه ای برای مفهوم سازی منابع نا محسوس اجتماعی، ارزشهای مشترک و اعتماد که هر کدام از ما در زندگی روزمره مواجه با آن هستیم می باشد.
آن اهمیت بین المللی قابل توجهی را در علوم اجتماعی از طریق آثار متنوع پیر بوردیو در فرانسه و جیمز کلمن و رابرت پاتنام در ایالات متحده کسب کرده است و با تبیین کاهش همبستگی اجتماعی و ارزش های اجتماعی در بسیاری از جوامع غربی رشته های علوم سیاسی و جامعه شناسی را معطوف به خود ساخته است.
کتاب سرمایه اجتماعی اولین بررسی کاملی است که بسیاری از مباحث مربوط به این موضوع را پوشش می دهد.این کتاب به صورت جامع و روشن پایه های نظری موضوع را تبیین و به تشریح ابعاد عملی و تاثیر آن بر سیاست گزاری به خصوص در قالب سازمان های بین المللی چون بانک جهانی و کمیسیون اروپایی پرداخته است.
جان فیلد رئیس بخش نوآوری علمی و آموزش مستمر در دانشگاه ایسترلینگ است.

کتاب سرمایه اجتماعی

جان فیلد
جان فیلد استاد یادگیری مادام العمر در دانشگاه استرلینگ است. پیش از این او استاد و رئیس گروه دانشگاه وارویک بود. وی محقق مستقر در رویکردهای جامعه شناختی سیر زندگی و یادگیری است. وی در سالهای 2001 و 2008 در پانلهای RAE خدمت می کرد، در سالهای 2008-2009 به پروژه پیش بینی دفتر دولت برای آینده نگری در مورد سلامتی و سرمایه ذهنی اعزام شد و در دو دوره به عنوان معاون معاون استرلینگ برای تحقیقات خدمت کرده است.