کتاب آشتی اسلام، دمکراسی و غرب

Reconciliation: Islam, Democracy, and the West
کد کتاب : 42066
مترجم :
شابک : 978-9644237584
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آشتی اسلام، دمکراسی و غرب اثر بی نظیر بوتو

کتاب « آشتی اسلام، دمکراسی و غرب» نوشته « بی نظیر بوتو» توسط نشر اطلاعات منتشر شده است.
بوتو پس از هشت سال تبعید در اکتبر 2007 به پاکستان بازگشت و امیدوار بود که بتواند کاتالیزوری برای تغییر باشد. پس از یک استقبال پر سر و صدا، او از یک حمله انتحاری که منجر به کشته شدن نزدیک به دویست نفر از هموطنانش شد جان سالم به در برد. اما او با شجاعت و باور بیشتر از همیشه به پیشروی خود ادامه داد، زیرا می دانست که زمان در حال اتمام است - برای آینده کشورش و زندگی اش.

کتاب « آشتی اسلام، دمکراسی و غرب» ، بوتو ماه‌های پایانی خود را در پاکستان با جزییات قابل توجهی بازگو می‌کند و دستور کار جدید جسورانه‌ای را برای جلوگیری از موج رادیکالیسم اسلامی و کشف مجدد ارزش‌های مدارا و عدالت که در قلب دین او نهفته است، ارائه می‌کند. او نه تنها برای غرب، بلکه برای مسلمانان سراسر جهان صحبت می کند. بوتو تصویری از اسلام مدرن ارائه می دهد که کاریکاتورهای منفی که اغلب در غرب دیده می شود را به چالش می کشد. پس از خواندن این کتاب، روشن تر خواهد شد که جهان با ترور او چه چیزی را از دست داده است.

کتاب آشتی اسلام، دمکراسی و غرب

بی نظیر بوتو
بی‌نظیر بوتو (زاده ۲۱ ژوئن ۱۹۵۳ – درگذشته ۲۷ دسامبر ۲۰۰۷) زن سیاست‌مدار پاکستانی بود. وی طی دو دوره از سال‌های ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۰ و ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۶ نخست وزیر پاکستان از حزب مردم بود.وی اولین زن مسلمان در تاریخ جهان اسلام بود که به مقام نخست‌وزیری در یک کشور اسلامی رسید. وی در طول دوران فعالیت سیاسی خود بارها به اتهام فساد مالی مواجه شده بود و به همین دلیل از مقام نخست‌وزیری برکنار شد. او را نیز همچون پدرش ذوالفقار علی بوتو دارای گرایش‌های سوسیالیستی و پوپولیستی می&z...
نکوداشت های کتاب آشتی اسلام، دمکراسی و غرب
This book is an eloquent reflection of traits which defined the life of Benazir Bhutto
این کتاب بازتابی شیوا از ویژگی هایی است که زندگی بی نظیر بوتو را تعریف کرده است
Nancy Pelosi

This is one of the most gripping and important books of our era.
این یکی از جذاب ترین و مهم ترین کتاب های عصر ماست.
Walter Isaacson

قسمت هایی از کتاب آشتی اسلام، دمکراسی و غرب (لذت متن)