کتاب الگو و برش به روش متری (لباس مردانه)

Metric Pattern Cutting For Menswear
کد کتاب : 42444
مترجم :
شابک : 978-9645958075
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 212
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 25
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب الگو و برش به روش متری (لباس مردانه) اثر وینفرد آلدریچ

از زمانی که اولین نسخه در سال 1980 منتشر شد، برش الگوی متریک برای لباس مردانه به عنوان کار استاندارد در مورد این موضوع تثبیت شد و هم به عنوان یک کتاب درسی برای دانشجویان و هم به عنوان منبع مرجع برای طراح تمرین کننده ارزشمند بود.

در این ویرایش پنجم، فصل طراحی به کمک کامپیوتر اکنون دارای تصاویر تمام رنگی است و اهمیت روزافزون CAD را برای صنعت و به عنوان بخشی از دوره های مد و طراحی منعکس می کند. بقیه کتاب در صورت لزوم به‌روزرسانی شده است: به‌ویژه، بلوک‌های جدید برای پیراهن‌های دوخت، جزئیات جدید در مورد نحوه تطبیق بلوک‌های مردانه برای لباس زنان، و بازبینی اطلاعات اندازه و برچسب‌گذاری. اکنون از رنگ برای متمایز کردن گروه های اصلی الگوها استفاده می شود و با چیدمان آزموده شده با متن و نمودارهای واضح، برش الگوی متریک برای لباس مردانه یک خرید ضروری برای دانشجویان مد و طراحی است.

کتاب الگو و برش به روش متری (لباس مردانه)

دسته بندی های کتاب الگو و برش به روش متری (لباس مردانه)
قسمت هایی از کتاب الگو و برش به روش متری (لباس مردانه) (لذت متن)
الگوهای پایه (اولیه) الگویی است که براساس طرح و با میانگین اندازه های ویژه اندام انسان ساخته می شود. در تهیه این الگو می توان اندازه های فردی را به جای اندازه های استاندارد به کار برد. این روش در صفحه... توضیح داده شده است. در کارخانجات تولید لباس الگوهای پایه را براساس مقیاسهای استاندارد برای گروه ویژه ای می سازند و...