کتاب تفکر طراحی

Design Thinking
(فهم چگونگی تفکر و کار طراحان)
کد کتاب : 43160
مترجم :
شابک : 978-6006654478
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب تفکر طراحی اثر نایجل کراس

تفکر طراحی، فرآیند خلاقیت اصلی برای هر طراح است. این کتاب به بررسی و توضیح این «توانایی طراحی» به ظاهر مرموز می‌پردازد. با تمرکز بر کاری که طراحان هنگام طراحی انجام می دهند، طراحی تفکر حول یک سری مطالعات موردی عمیق از طراحان برجسته و متخصص در محل کار، که با مرورها و تحلیل ها در هم تنیده شده است، ساختار یافته است. محدوده پوشش داده شده بازتاب وسعت طراحی، از طراحی سخت افزاری و نرم افزاری گرفته تا معماری و فرمول یک است. این کتاب بینش و درک جدیدی از تفکر طراحی را بر اساس شواهد حاصل از مشاهده و بررسی عمل طراحی ارائه می دهد. نویسنده نایجل کراس که یکی از تأثیرگذارترین متفکران طراحی به شمار می‌رود، به معنای تفکر و کار به عنوان یک طراح اشاره می کند. این کتاب یک راهنمای ایده آل برای هر کسی است که می خواهد یک طراح باشد یا بداند طراحان خوب در زمینه طراحی معاصر چگونه کار می کنند.
نایجل کراس، استاد بازنشسته مطالعات طراحی، دانشگاه آزاد، انگلستان است. او تجربه گسترده ای به عنوان مدرس طراحی و شهرت بین المللی به عنوان محقق طراحی از طریق کتاب هایی مانند روش های طراحانه شناخت و تجزیه و تحلیل فعالیت های طراحی و سردبیری مجله تحقیقاتی برجسته Design Studies دارد.

کتاب تفکر طراحی

نایجل کراس
نایجل کراس (متولد 1942) یک استاد دانشگاه انگلیسی، یک پژوهشگر و مربی طراحی، استاد برجسته مطالعات طراحی در دانشگاه آزاد، انگلستان است، جایی که او مسئول ایجاد اولین دوره های آموزش از راه دور در طراحی بود. وی از زمان تأسیس در سال 1979 در مجله Design Studiesویراستار بود و هم اکنون سردبیر اصلی Emeritus است. کراس به شفاف سازی و توسعه مفهوم تفکر طراحی (یا "راه های طراحی شناختن طراحانه") به عنوان یک رشته مستقل از دامنه کمک کرد. وی یکی از افراد اصلی انجمن تحقیقات طراحی است.
نکوداشت های کتاب تفکر طراحی
Nigel Cross is widely recognised as the leading figure of his generation in design research.
نایجل کراس به طور گسترده ای به عنوان چهره برجسته نسل خود در تحقیقات طراحی شناخته شده است.
Michael Tovey

Mixing analysis with case studies, Nigel Cross provides a succinct introduction to 'design thinking'. His message-- that creativity can be taught, nurtured and developed--should empower even the most elementary design students.
نایجل کراس با آمیختن تجزیه و تحلیل با مطالعات موردی، مقدمه ای مختصر بر «تفکر طراحی» ارائه می دهد. پیام او - این که خلاقیت را می توان آموزش داد، پرورش داد و توسعه داد - باید حتی ابتدایی ترین دانش آموزان طراحی را توانمند کند.
Elizabeth Guffey,

قسمت هایی از کتاب تفکر طراحی (لذت متن)