کتاب مدل های ذهنی بی نظیر

The Great Mental Models
کد کتاب : 91396
مترجم :
شابک : 978-6222810160
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 212
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

مدل های ذهنی برتر
The Great Mental Models
مفاهیم تفکر کل نگر
  • 25 % تخفیف
    189,000 | 141,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: خوب خوب
    نویسنده:
کد کتاب : 43878
مترجم :
شابک : 978-6227425413
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 258
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مدل های ذهنی برتر اثر شین پریش

** کتاب پرفروش وال استریت ژورنال **
جمله قدیمی می گوید: "برای مردی که چکش دارد ، همه چیز مثل میخ است." اما هر کسی که هر نوع پروژه ای را انجام داده است ، می داند که چکش اغلب کافی نیست.
هرچه ابزار بیشتری در اختیار داشته باشید ، به احتمال زیاد از ابزار مناسب تری برای کار استفاده خواهید کرد - و آن را به درستی انجام خواهید داد.
در مورد تفکر شما نیز همین مسئله وجود دارد. کیفیت نتایج شما به مدلهای ذهنی در ذهن شما بستگی دارد. و بیشتر مردم با چیزی بیش از چکش زندگی را سپری می کنند.
تا به حال.
کتاب مدل های ذهنی برتر اولین کتاب از سری مفاهیم تفکر کل نگر است که برای ارتقا تفکر شما با بهترین ، مفیدترین و قدرتمندترین ابزار طراحی شده است تا همیشه ابزار درستی را در دست داشته باشید.
این جلد شامل نه مدل متنوع و همه منظوره ی ذهنی است که می توانید بلافاصله برای بهبود تصمیم گیری ، بهره وری و میزان شفافیت جهانی بینی تان از آنها استفاده کنید. خواهید فهمید که چه نیروهایی بر جهان حکمرانی می کنند و چگونه می توانید تلاش های خود را متمرکز کنید تا بتوانید آنها را به نفع خود استفاده کنید ، نه اینکه با آنها بجنگید یا حتی بدتر از آن - آنها را نادیده بگیرید.
جعبه ابزار ذهنی خود را ارتقا دهید و جلد اول را امروز دریافت کنید!
"من واقعا خوشحالم که این کتاب در جهان وجود دارد و می دانم که اغلب آن را توصیه خواهم کرد." - مت مولن وگ ، بنیانگذار و مدیر عامل Automattic

کتاب مدل های ذهنی برتر

شین پریش
شین پریش وبلاگ نویس و نویسنده است.آثار شین تقریباً در همه نشریات مهم از جمله نیویورک تایمز ، وال استریت ژورنال ، هافینگتون پست و فوربس منتشر شده است.
قسمت هایی از کتاب مدل های ذهنی برتر (لذت متن)
نخستین ایراد، زاویه دید است. ما عموما نمیتوانیم سامانه ای را که در آن هستیم به خوبی ببینیم. گالیله برای توصیف محدودیت های دید انسان، تشبیه زیبایی می کند. او می گوید تصور کنید در یک کشتی هستید که با سرعت ثابتی (یعنی بدون تغییر در شتاب یا جهت حرکت می کند. شما پایین عرشه هستید و هیچ پنجره ای هم نیست که بتوانید بیرون را ببینید. در همین وضع، دستتان را بالا می برید و توپی را که در دست دارید به پایین رها می کنید. از نظر شما توپ مستقیم، به دلیل نیروی جاذبه، به پایین حرکت می کند.

مهم ترین عاملی که باعث می شود نتوانیم از تماسمان با واقعیت چیزی بیاموزیم، | خود ما هستیم. درک سامانه ای که ما بخشی از آن هستیم دشوار است؛ زیرا در این شرایط، نقاط کوری وجود دارد که نمی توانیم ببینیم، یعنی نقاطی که در آنها، قادر به دیدن چیزهایی که در پی آنها نیستیم و به آنها توجه نداریم، نیستیم..