کتاب چگونه کسب و کار هنری راه بیندازیم

Create Your Art Career
کد کتاب : 44447
مترجم :
شابک : 978-6006047270
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه کسب و کار هنری راه بیندازیم اثر راندا شالر

راندا شالر بیشتر از سی سال برای استفاده از تعمق و تجسم در آفرینش هنری و زندگی کوشیده و مدیر پروژه‌های مختلف هنری و استاد چندین دانشکده بوده است. او بنیان‌گذار گالری سرس در نیویورک در سال 1984 و عضو هیئت علمی دانشکده هنر فمینیستی نیویورک تا زمان تعطیلی آن بوده است.
کتاب «چگونه کسب‌ و‌ کار هنری راه بیندازیم» اثر راندا شالر در پی آموزش گسترش خلاقیت با امکانات موجود است. این کتاب که در دوازده فصل نوشته شده درباره رمز و راز موفقیت در فعالیت‌های هنری است؛ تعیین هدف، راه های رسیدن به آن و در نهایت دستیابی به مقصد از جمله مواردی است که در این کتاب به آن‌ها اشاره شده است. «چگونه کسب و کار هنری راه بیندازیم» پر از تمرین‌ها و اندیشه‌های جهت‌دار است که به سادگی می‌توان یاد گرفت و به کار بست. این کتاب برای راه‌اندازی کارهای هنری، نمایشگاهی، سفارشی و همچنین برای به‌دست آوردن پول بیشتر در کنار کار اصلی، عضویت در گروه‌های خلاق یا آزاد و اداره‌ی کارگاه هنری شخصی با کارکنان متعدد کاربرد دارد. مطالب این کتاب به تقویت خلاقیت و ابداع برنامه موفق حرفه‌ای کمک می‌کنند.
«چگونه کسب و کار هنری راه بیندازیم» آموزش می‌دهد که هرگز نباید خود را برای تطبیق با امکانات موجود و انعطاف‌پذیری در برابر شرایط پیش‌آمده خیلی جوان یا خیلی پیر دانست، بلکه باید با آگاهی بیشتر، شرایط کاری را بهبود بخشید، در طی مسیر، ایده‌ها و امکانات جدیدی را کشف کرد و با ایجاد شور و شوق بیشتر آن‌ها را گسترش داد.
در بخشی از این کتاب آمده است: «اهدافی تعیین کنید که شما را سر شوق بیاورد. هدف‌ها ما را ترغیب می‌کنند تا برای رسیدن به دیدگاه‌های‌مان تلاش کنیم. هیچ‌کس نمی‌تواند به شما بگوید اهداف‌تان چیست یا چه باید باشد؛ درست مثل توصیف موفقیت. تعیین اهداف بسیار شخصی است و روشن می‌کند که شما در این اوضاع و احوال به کدام سو رهسپارید. افراد خلاق می‌توانند به چیزهایی که در دنیا برای‌شان اهمیت دارد، دسترسی شهودی داشته باشند.»

کتاب چگونه کسب و کار هنری راه بیندازیم

راندا شالر
راندا شالر یک دانشیار میهمان است. مدیر توسعه شغلی و حرفه ای و بنیانگذار دستگاه جوجه کشی مدیتیشن در موسسه پرات. او یک هنرمند، نویسنده و مربی است که از سال 1985 تاکنون با مراقبه های تجسم و ذهن آگاهی به عنوان ابزارهای تعمیق خلاق و برنامه ریزی شغلی کار می کند.
دسته بندی های کتاب چگونه کسب و کار هنری راه بیندازیم