کتاب هنر برند شدن

KNOWN
(راهنمای ساخت و دستیابی به برند شخصی در عصر دیجیتال)
کد کتاب : 44601
مترجم : الهام نیک سیرت
شابک : 978-6006466705
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 202
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هنر برند شدن اثر مارک شفر

در دنیای امروز، یک مزیت دائمی برای شناخته شدن در رشته شما وجود دارد. کسانی که شناخته شده هستند مشتریان، مشاغل بهتر و دعوت به فرصت های انحصاری را دریافت می کنند. اما آیا کسی می تواند شناخته شود؟ در این کتاب مسیریابی، نویسنده مارک شفر یک برنامه گام به گام ارائه می دهد که توسط موفق ترین افراد در مشاغل مختلف مانند بانکداری، آموزش، املاک، ساخت و ساز، مد و موارد دیگر دنبال می شود. با مطالعات موردی شگفت‌انگیز، ده‌ها تمرین و داستان‌های الهام‌بخش، کتاب هنر برنده شدن اولین کتاب در نوع خود، پرفروش‌ترین کتاب در زمینه برندسازی شخصی است که راهی برای موفقیت کسب‌وکار شخصی در عصر دیجیتال فراهم می‌کند.

در بخشی از کتاب آمده است:

"

علاقە پایدار چیزی است که شما عاشق آن هستید و می‌خواهید سال‌ها از آن لذت ببرید. همچنین زمینه‌ای است که می‌خواهید در آن برند شوید و به کمک آن می‌توانید به اهداف بلندمدت زندگی‌تان برسید. بگذارید با یک مثال، تفاوت اشتیاق و علاقە پایدار را نشان دهم.

اگر صبح از خواب بیدار شوم، در آینه نگاه کنم و از خودم بپرسم دوست دارم چه کاری را بیشتر از هر کار دیگر انجام دهم، جوابم این است: سوار قایقم شوم و در وسط دریاچه‌ای زلال و آبی کتابی بخوانم. احتمالا وبلاگی می‌ساختم و در آن دربارە کتاب‌هایی که در قایق می‌خواندم، مطلب می‌نوشتم. شاید هم پادکستی راه می انداختم و دربارە کتاب‌هایی که دیگران در قایقشان می‌خوانند، اظهارنظر می کردم، پادکستی به نام قایق‌ها و کتاب‌ها! می‌توانستم هر روز عکسی از خودم در قایق در حالی که آفتاب سوخته شده‌ام، بیندازم و در اینستاگرام منتشر کنم. اما این را نمی‌توان علاقە پایدار نامید؛ زیرا بالاخره از این کار خسته و دل زده می‌شوم. این صرفا یک اشتیاق است و نمی‌تواند هر روز و ماه‌ها و سال‌ها ادامه پیدا کند."

کتاب هنر برند شدن

مارک شفر
مارک دبلیو شفر (Mark W. Schaefer) (متولد 7 ژوئن 1960 ، پیتسبورگ ، پنسیلوانیا ، ایالات متحده) سخنران، نویسنده و مربی کالج مورد تحسین بین المللی است. از دیگر کتاب های وی می توان به "کد مطلب"، "بازگشت تأثیر" و "تائو توییتر" پرفروش ترین کتاب در توییتر در جهان اشاره کرد.