کتاب هفت مهارت موثر مربیگری

7 Coaching Skills That Transform Individuals, Teams, and Organizations
(زندگی مثبت)
کد کتاب : 30066
مترجم :
شابک : 978-9641703242
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب هفت مهارت موثر مربیگری اثر مایکل کی سیمپسون

کتاب حاضر به آموزش چهار اصل اساسی و پرورش و تقویت هفت مهارت موثر مربیگری که هر مربی برای اعتمادسازی، به چالش کشیدن پارادایم های موجود، ایجاد شفافیت در استراتژی ها، هموارسازی اجرای مطلوب برنامه ریزی ها، ارائه ی بازخورد موثر، ورود به حیطه ی استعدادها و توانمندی ها و ارتقای عملکردهای متوسط به آن ها احتیاج دارد، می پردازد و با آموزش چگونگی ایجاد تغییری مثبت، یادگیری اثربخش و رشد در عملکرد افراد، مسیر تبدیل شدن به یک مربی- مدیر برتر و توانمند را هموار می سازد.
یک مدیر با مطالعه ی این کتاب اثربخش و کاربردی می آموزد که از طریق به چالش کشیدن توان درونی افراد و استفاده از تعهد درونیشان، آن ها را در مسیر دست یابی به رویاهایشان راهنمایی کند.

کتاب هفت مهارت موثر مربیگری

مایکل کی سیمپسون
مایکل کی. سیمپسون ، مشاور ارشد FranklinCovey ، بیش از بیست و پنج سال آموزش مدیران را برای تبدیل شدن به مربیان مؤثر، مربیگری و راهنمایی رهبران و مدیران برای تشویق و توسعه استعداد افراد خود - مهمترین سرمایه در هر سازمانی صرف کرده است. وی یکی از کارشناسان برجسته رهبری کسب و کار در جهان و مربیان اجرایی است ، که بیش از بیست و پنج سال را در پیشتاز توسعه مدیریت به عنوان نویسنده، سخنران و مشاور ارشد FranklinCovey گذراند - جایی که در رهبری اجرایی خود تدریس می کرد. نشست با دکتر استفان کاوی و دکتر رام چ...