کتاب در مسیر درمانگر شدن

On Being a Therapist
کد کتاب : 44920
مترجم :
شابک : 978-6002501127
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1986
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب در مسیر درمانگر شدن اثر جفری کاتلر

کتاب «در مسیر درمانگر شدن» نوشته جفری کاتلر واقعیت های جدید و تجربیات درونی تمرین درمانی امروز را آشکار می کند. بیش از 25 سال است که « کتاب در مسیر درمانگر شدن » نسل‌هایی از متخصصان سلامت روان را الهام می‌بخشد تا خصوصی‌ترین و مقدس‌ترین جنبه‌های کار خود را برای کمک به دیگران کشف کنند. در این نسخه جدید، او بسیاری از چالش‌هایی را که درمانگران با آن‌ها در ارتباط با افزایش فناوری، تحقیقات شگفت‌انگیز، اینترنت، پیشرفت‌های تئوری و تکنیک، و همچنین استرس در اقتصاد بین‌المللی و جهانی، بوروکراسی مراقبت‌های مدیریت شده، بیماران مبتلا به اضطراب و اضطراب مواجه هستند، بررسی می‌کند. افسردگی ناشی از بیکاری، خانواده های ناکارآمد، تحصیلات ضعیف، فقر، مسائل مربوط به فرزندپروری، که اغلب دادگاه مطرح هستند. در نتیجه، انبوهی از اطلاعات جدید وجود دارد که بسیاری از موضوعات ممنوعه را بررسی می‌کند که به ندرت پذیرفته می‌شوند و بسیار کمتر در مورد آنها آشکارا صحبت می‌شود. این کتاب عمیق تر از همیشه به دنیای درونی امیدها و ترس های درمانگر می رود. این اثر همچنین بر نقش و مسئولیت درمانگر برای ترویج مسائل عدالت اجتماعی، حقوق بشر و تغییرات سیستمی در جامعه و جهان به طور کلی تاکید دارد.

کتاب در مسیر درمانگر شدن

جفری کاتلر
جفری ای. کاتلر استاد، روانشناس، نویسنده، مشاور، رهبر کارگاه، سخنران اصلی و مدافع عدالت اجتماعی است که 40 سال گذشته را در سراسر جهان برای ارتقاء پیشرفت شخصی و حرفه ای در بین حرفه ای ها و گروه های حاشیه ای صرف کرده است.جفری به عنوان معلم، مشاور، درمانگر و مشاور در انواع مقاطع از جمله پیش دبستانی، دبستان و دبیرستان، دانشگاه، مرکز بهداشت روان، مرکز بحران و محیط های شرکت فعالیت داشته است.
نکوداشت های کتاب در مسیر درمانگر شدن
This is one of those rare and exciting books that reaches deep into the heart of a profession and discloses not only its day-to-day workings but also the very personal satisfaction, problems, doubts, and joys its practitioners experience
این یکی از آن کتاب های کمیاب و هیجان انگیز است که به اعماق قلب یک حرفه می رسد و نه تنها کارهای روزمره آن، بلکه رضایت شخصی، مشکلات، تردیدها و شادی هایی را که تمرین کنندگان آن تجربه می کنند، آشکار می کند.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب در مسیر درمانگر شدن (لذت متن)