کتاب آموزش خواب دیدن و به یادآوردن آن

Exploring the World of Lucid Dreaming
راهنمای مختصر و مفید جهت هشیاری در رویاها و زندگی
کد کتاب : 45329
مترجم :
شابک : 978-6007575857
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 140
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1989
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب آموزش خواب دیدن و به یادآوردن آن اثر استفن لابرگ

رویای شفاف - آگاهی آگاهانه در طول حالت رویا - یک تجربه هیجان انگیز است. از آنجایی که دنیایی که تجربه می کنید ساخته خودتان است، می توانید غیرممکن ها را انجام دهید و آگاهانه بر نتیجه رویاهای خود تأثیر بگذارید.

کاوش در دنیای رویای شفاف بسیار فراتر از محدودیت های روانشناسی رویای پاپ است و چارچوبی علمی برای استفاده از رویای شفاف ایجاد می کند. این کتاب کار عملی بر اساس کار آزمایشگاهی گسترده دکتر استفان لابرژ در دانشگاه استنفورد برای نقشه‌برداری از روابط ذهن و بدن در طول حالت رویا، و همچنین آموزه‌های یوگی‌های رویایی تبتی و کار دانشمندان دیگر از جمله روان‌شناس آلمانی پل تولی، به شما نشان می‌دهد. چگونه از رویاهای خود استفاده کنید برای :

• حل مشکلات
• اعتماد به نفس بیشتری به دست آورید
• خلاقیت را بهبود بخشید
• با ترس ها و بازداری ها روبرو شوید و بر آنها غلبه کنید
• احساس جدیدی از توانمندی و رهایی در زندگی خود ایجاد کنید

تکنیک هایی که در این کتاب کار هیجان انگیز یاد خواهید گرفت، سفرهای رویایی شبانه شما را لذت بخش تر می کند، درک شما از خودتان را افزایش می دهد و به شما می فهماند که احتمال گسترش هوشیاری بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید.

کتاب آموزش خواب دیدن و به یادآوردن آن

استفن لابرگ
استفان لابرگ (متولد 1947) روانشناسی فیزیولوژیست آمریکایی متخصص در مطالعه علمی رویاهای شفاف است. در سال 1967 وی لیسانس خود را در ریاضیات دریافت کرد. او شروع به تحقیق رویای شفاف برای دکترای خود کرد. وی در سال روان 1980 در روانشناسی فیزیولوژی در دانشگاه استنفورد دریافت کرد. لابرگ تکنیکهایی را ایجاد کرد تا بتواند خود و سایر محققان را قادر به ورود به یک حالت رویایی روشن بنابر میل خود کند، به ویژه مهمترین این روش MILD (القای معنوی رویاهای شفاف) است که در اشکال مختلف مورد استفاده قرار گرفت آزمایش رو...
نکوداشت های کتاب آموزش خواب دیدن و به یادآوردن آن
[A] solid how-to book . . . For amateur dream researchers, this is a must.
یک راهنمای متقن برای محققین آماتور رویا، این یک کتاب ضروری است.
Whole Earth Review

قسمت هایی از کتاب آموزش خواب دیدن و به یادآوردن آن (لذت متن)