کتاب کتاب قرمز

Little Red Book of Selling
رموز فروش موفق
کد کتاب : 45740
مترجم :
شابک : 978-6009319756
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 228
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 14
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

برنده جایزه Audie سال 2009

معرفی کتاب قرمز اثر جفری گیتومر

یادم می آید که مادرم در حالی که برای ثبت نام در اولین روز دانشگاه از خیابان خارج می شدم، ماشین مرا تعقیب می کرد. او فریاد زد: "شما همیشه می توانید تغییر دهید!" اما من می خواستم مانند پدرم تاجر شوم.

او یک کارآفرین تمام عیار بود. وقتی بزرگ شدم، یواشکی به طبقه پایین می‌رفتم و به بازی پنج‌شنبه شب پینوچل او گوش می‌دادم. مشاجره و خنده در مورد تجارت و زندگی. ثابت شد که این الهام بخش من برای پیگیری های زندگی من است. دوست من، دوک دالتون گفت: "میدونی از چه چیزی در مورد پیرمرد متنفرم؟ او هرگز اشتباه نمی کند."
در دانشگاه، هر روز با بهترین دوستم، مایکل تول، اسکربل بازی می‌کردم. او معمولا برنده می شد. این به من در مورد کلمات و نحوه استفاده از آنها یاد داد. مایکل همچنین چالش برنده شدن در بازی ها، چه ورزشی و چه فکری را برای من فراهم کرد. او به شما خواهد گفت که در همه چیز از من بهتر بود. من در مورد او همین احساس را دارم. لذت همین بود.

من یک سال را در اروپا گذراندم و متوجه شدم که در مقایسه با چیزهایی که باید بدانم، خیلی کم می دانم، که خنده دار است، زیرا با دانستن همه چیز به اروپا رفتم.

من خانواده تشکیل دادم. سه دختر زیبای من صبر را به من آموختند. آنها همچنین به من شجاعت و الهام بخشیدند تا در مواجهه با شکست به موفقیت برسم. دخترا، من شما را دوست دارم.

و من فروشنده شدم. اولین هدف من این بود که بهترین فروشنده دنیا باشم. من هنوز در آن سفر هستم، هر روز. در تعقیب آن هدف، با تبدیل شدن به یک ستون نویس، نویسنده، سخنران، مشاور و مربی فروش، خودم را شگفت زده کردم. قبلا از پرواز متنفر بودم الان حدود یک چهارم عمرم را در هواپیما می گذرانم. اما من واقعا اهمیتی نمی‌دهم، زیرا این فرصت گرانبهایی را به من می‌دهد تا دانش فروش و رازهایم را با مخاطبان جهانی به اشتراک بگذارم. چه چیزی می تواند بهتر باشد؟

اسم من جفری گیتومر است. من یک فروشنده هستم. من یک پدر هستم. من ترک تحصیل کرده ام.

کتاب کتاب قرمز

جفری گیتومر
جفری گیتومر (Jeffrey Gitomer)؛ زادهٔ ۱۱ فوریهٔ ۱۹۴۶) نویسنده امریکایی، سخنران حرفه ای و مربی کسب و کار است که در زمینه فروش، وفاداری مشتری و توسعه شخصی به صورت بین‌المللی فعالیت می‌کند. او در همین زمینه سخنرانی‌های زیادی نموده و تألیفاتی نیز داشته‌است.گیتومر به همراه خانواده اش در شارلوت، کارولینای شمالی زندگی می‌کند.گیتومر در دانشگاه تحقیقاتی وابسته به دولت، بنام «معبد» (Temple University or TU‎) حضور داشت، اما پس از پایان اولین سال تحصیلی، برای حضور ...
نکوداشت های کتاب قرمز
This isn't just a red book; it's a Red Bull of high-energy sales tips & counsel
این فقط یک کتاب قرمز نیست. این یک Red Bull از نکات و مشاوره های فروش پر انرژی است
Wall Street Journal Wall Street Journal

قسمت هایی از کتاب قرمز (لذت متن)
« چرا مشتری محصولی را می خرد؟ » سوالی که هر فروشنده ای نیاز به پاسخ آن دارد این سوال که « چرا مشتری محصولی را می خرد؟ » هزار برابر مهم تر از این سوال است که « چطور بفروشم؟ » نه، بگذار حرفم را تصحیح کنم ... یک میلیون برابر مهم تر از این است که « چطور بفروشم؟ » نه، بگذار این حرفم را هم تصحیح کنم ... یک میلیارد بار مهم تر از این است که « چطور بفروشم؟ .

شاید فکر کنی که می دانی چرا آنها خرید می کنند، ولی به احتمال زیاد چنین نیست. از کجا چنین حرفی میزنم؟ بگذار از علائم هشداردهنده ای برایت بگویم، که نشان می دهد احتمالا هیچ اطلاعی از اینکه چرا آنها خرید می کنند نداری. . در مورد قیمت هایت اعتراض می شنوی. ۲. مجبوری طرح با قیمت پیشنهادی بفرستی