کتاب مهاجران

The immigrants
کد کتاب : 104121
مترجم :
شابک : 978-9651248641
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 538
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 1977
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

مهاجران
The immigrants
کتاب اول از مجموعه ی خانواده لاویت
  • 39,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: اسم اسم
    نویسنده:
کد کتاب : 4596
مترجم :
شابک : 9786009620951
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 536
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1977
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مهاجران اثر هاوارد فاست

مهاجران (1977) رمانی تاریخی است که توسط هوارد فاست نوشته شده است. کتاب مهاجران در اوایل قرن بیستم در سانفرانسیسکو ، داستان دانیل لاوت را شرح می دهد ، شخصی که "گردن کلفت" نامیده می شود و از خاکستر زلزله سال 1906 سانفرانسیسکو برخاست و یکی از موفق ترین و مسلط ترین چهره های سانفرانسیسکو شد. این کتاب شماره 5 در لیست پرفروش ترین کتاب بزرگسالان نیویورک تایمز بود.

دن لاوت ، فرزند یک ماهیگیر ایتالیایی ، برای آفریدن ثروت در صنعت حمل و نقل ، تلاش می کند. او با رسیدن به موفقیت از طریق سخت کوشی و ازدواج بی عشق با دختر ثروتمندترین خانواده شهر ، همه اینها را به خاطر زیبایی عجیب و غریب یک زن که اشتیاق زیادی به او دارد ، در معرض خطر قرار می دهد.

کتاب مهاجران

هاوارد فاست
هاوارد ملویل فاست (به انگلیسی: Howard Fast) رماننویس و نویسنده تلویزیونی کمونیست آمریکایی بود. او با نام های مستعار ای. وی. کانینگهام و والتر اریکسون نیز قلم زده است.
نکوداشت های کتاب مهاجران
A most wonderful book...there hasn't been a novel in years that can do a job on readers' emotions that the last fifty pages of The Immigrants does.
یک کتاب شگفت انگیز ... در سالهای اخیر رمانی وجود نداشته است که بتواند کارهایی را در مورد احساسات خوانندگان انجام دهد که پنجاه صفحه آخر مهاجران انجام می دهد.
Los Angeles Times Los Angeles Times

real experience leaping full-bodied from Fast's imagination...one of his best novels.
تجربه واقعی جهش کامل از تصورات فاست... یکی از بهترین رمان های او.
New York Times New York Times

قسمت هایی از کتاب مهاجران (لذت متن)
او بدون زن، موجودی صرفا نیمه زنده بود. در درون پیکر تنومندش، ملایمتی تقریبا حاکی از ضعف و نیازی شدید و آرزومندانه وجود داشت که مورد محبت قرار گیرد و برایش ارزش قائل شوند و با کلام و عمل و رفتار به او بگویند که انسان است و چیزی بیش از جانوری بی احساس و جاهل است؛ همه تلاش هایش برای این که این امر را با ایفای شیوه فرهیختگان و بزرگان به خودش ثابت کند بی فایده بود. وقتی آن بلیت اتوبوس لوس آنجلس را خریده بود بخشی از وجودش می خواست به نزد می لینگ بازگردد و آن بخش از وجودش را بهتر از آن بخشی که از بازگشت بیمناک بود درک می کرد. خویشتن نگری برایش مشکل بود؛ با کار کردن این امر را جبران می کرد؛ در زندان برای نخستین بار در عمرش روزهای متوالی بیکار بود...