کتاب سازمان باز

The Open Organization
برانگیختن شور و عملکرد
کد کتاب : 49236
مترجم :
شابک : 978-6007184592
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

سازمان باز
The Open Organization: Igniting Passion and Performance
مقدمه ای بر سازمان های غیرمتمرکز
کد کتاب : 93566
مترجم :
شابک : 978-6227702286
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب سازمان باز اثر جیم وایت هرست

آن دسته از توانایی های انسان که بیش از همه برای رسیدن به موفقیت ضروری هستند، آن توانایی هایی که می توانند به سازمان تان کمک کنند؛ بیشتر انعطاف پذیر، خلاق و شگفت انگیز باشند، دقیقا همان هایی هستند که نمی توان مدیریت شان کرد. اگرچه می توانید کارمندان از لحاظ مالی وابسته را وادار کنید مطیع و سخت کوش باشند اما نمی توانید ابتکار، خلاقیت یا اشتیاقشان را کنترل کنید.
این توانایی های انسان را می توان یک موهبت الهی دانست. کارمندان هر روز تصمیم می گیرند که آنها را با خود سر کار بیاورند یا در خانه بگذارند. به عنوان رهبر چطور محیطی ایجاد می کنید که افراد را ترغیب کند داوطلبانه این «موهبت ها» را به شما عرضه کنند؟
جیم وایت هرست، مدیرعامل رد هت در کتاب کاربردی و جذاب سازمان باز به این سوال پاسخ می دهد. رد هت که هفت هزار عضو دارد، یکی از شرکت های معدودی است که از بده بستان های قدیمی بین مقیاس و چابکی، بهره وری و نوآوری و نظم و توانمندسازی عبور کرده است.
جیم در این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه ایده های شفافیت، تشریک مساعی و شایسته سالاری را در سازمان تان عملیاتی کنید. مهم تر از آن شما را به چالش می کشد که در اساسی ترین پیش فرض هایتان در مورد نحوه انجام کارها تجدیدنظر کنید، آن هم نه کارهای کوچک و حاشیه ای؛ بلکه کارهای بزرگ، پیچیده و کارهایی که نقش اساسی در ماموریت تان دارند.

کتاب سازمان باز

جیم وایت هرست
جیمز مون وایت هرست یک مدیر تجاری آمریکایی است. وی رئیس فعلی IBM و رئیس هیئت مدیره Red Hat و پیش از این مدیر ارشد اجرایی Red Hat و مدیر عامل شرکت Delta Air Lines است. وی پیش از کار در دلتا در سال 2001، به عنوان معاون رئیس و مدیر گروه مشاوره بوستون خدمت می کرد و مدیریت های مختلفی را در دفاتر شیکاگو، هنگ کنگ، شانگهای و آتلانتا بر عهده داشت.وایت هرست در مدت حضور خود در دلتا بین سالهای 2005 و 2007، بر بهبود این شرکت از ورشکستگی و همچنین مبارزه آن علیه یو اس ایرویز در سال 2006، که بارها پیشنهاد ادغ...