کتاب زندگی عجیب ایوان اوسوکین

Strange Life of Ivan Osokin
کد کتاب : 49581
مترجم :
شابک : 978-9642246427
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 210
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 1915
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب زندگی عجیب ایوان اوسوکین اثر پی دی آسپنسکی

کتاب « زندگی عجیب ایوان اوسوکین» نوشته « پی دی آسپنسکی» توسط انتشارات علم منتشر شده است.
کتاب « زندگی عجیب ایوان اوسوکین» رمانی نوشته پی دی اوسپنسکی است که در سال ۱۹۱۵ منتشر شد. این به دنبال تلاش ناموفق ایوان اوسوکین برای تصحیح اشتباهاتش است که فرصتی برای احیای گذشته اش داده می شود. این رمان به‌عنوان بستری روایی برای نظریه نیچه عمل می‌کند. نتیجه‌گیری به طور کامل فلسفه راه چهارم را پیش‌بینی می‌کند که نمونه‌ای از آثار بعدی اوسپنسکی بود.
وقتی قهرمان داستان متوجه می‌شود که می‌تواند زندگی‌اش را به خاطر بیاورد، تصمیم می‌گیرد آن را تغییر دهد. اما او کشف می‌کند که چون انتخاب‌های انسان تمایل به مکانیکی شدن دارد، تغییر نتیجه اعمال بسیار دشوار است. او متوجه می شود که بدون کمک، ممکن است محکوم به تکرار همان اشتباهات برای همیشه باشد.

کتاب زندگی عجیب ایوان اوسوکین

پی دی آسپنسکی
پیتر دی. آسپنسکی (۴ مارس ۱۸۷۸ – ۲ اکتبر ۱۹۴۷) (پیوتر دمیانویچ آسپنسکی، یا اوسپنسکی، فیلسوف رازورمزگرای روسی که به دلیل شرحش از آثار آغازین یونانی ارمنی آموزۀ رازورمزگرای جورج ایوانویچ گورجیف که او را در ۱۹۱۵ (۱۲۹۴) در مسکو ملاقات کرد، شناخته شده شد.از آن پس او با انگاره‌ها و آدابی که از گورجیف سرچشمه می‌گرفت ارتباط داشت. در ۱۹۲۴ (۱۳۰۳) از گورجیف جدا شد و عده‌ای از جمله رودنی کالینز می‌گویند که سرانجام "سیستم" گورجیف را که به مدت ۲۵ سال در انگلستان و ایالات متحده با م...
قسمت هایی از کتاب زندگی عجیب ایوان اوسوکین (لذت متن)
«صحنه ای از ایستگاه راه آهن «کورسک» مسکو داریم. یک روز آفتابی در آوریل 1902 است. گروهی از دوستان که برای دیدن «زینایدا کورتیتسکی» و مادرش از کریمه آمده بودند روی سکوی قطار مقابل واگن های درجه یک ایستاده اند. «ایوان اسوکین» بیست وشش ساله نیز در میان آن هاست. «اوسوکین» بااینکه سعی می کند نشان ندهد، اما عصبی است. «زینایدا» با برادرش میشل که دوست «اوسوکین» و یک افسر جوان در اونیفورم هنگ «گرنادیر» مسکو است با دو دختر صحبت می کند. بعد به طرف «اوسوکین» برگشته و با او به کناری می روند».