کتاب رقص پشت تاریکی (جلد اول)

Dancing Past the Dark
نگاهی نو به تجارب نزدیک به مرگ ناخوشایند
کد کتاب : 50313
مترجم : سمیرا رزاقی
شابک : 978-6222780753
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 107
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب رقص پشت تاریکی (جلد اول) اثر نانسی بوش

تجربه ی نزدیک به مرگ، پدیده ای با مولفه های رواشناختی و فراروانشناختی است و برای افرادی رخ می دهد که در آستانه ی مرگ قرار گرفته اند. اغلب کسانی که این تجربه را پشت سر می گذرانند با تغییراتی عمیق و نسبتا پایدار در زندگی فردی و اجتماعی روبه رو می شوند.
گزارش های دلپذیر و خوشایندی که از تجربه کنندگان نزدیک به مرگ در برخی از کتاب ها منتشر می شود، این ذهنیت را در مخاطبان ایجاد یا تقویت می کند که تمامی تجارب نزدیک به مرگ مثبت و دلپذیر بوده و همه ی داستان های روایت شده از افراد تجربه کننده، پایانی خوش دارند.
این در حالی است که بخش قابل توجهی از گزارش های تجربه نزدیک به مرگ، شامل تجاربی می شود که حاوی عناصر ناخوشایند، آزار دهنده، ترسناک، و منفی می باشد. دکتر گریسون و نانسی بوش (Nancy Evans Bush) از محققان تجارب نزدیک به مرگ معتقدند اگرچه تمایل به شنیدن خبرهای خوب و تجارب نزدیک به مرگ خوشایند کاملا قابل درک است، اما این امر سبب انحراف اذهان از کلیت تصویر این تجربیات می گردد.

کتاب رقص پشت تاریکی (جلد اول)

نانسی بوش
نانسی ایوانس بوش، کارشناسی ارشد، یک محقق برجسته NDE های ناراحت کننده برای چهار دهه و یک تجربه کننده، رئیس Emerita از IANDS، انجمن بین المللی مطالعات نزدیک به مرگ است. او یک معلم، نویسنده و مادربزرگ هفت نوه است و با شریک زندگی خود در یک شوره زار در ساحلی کارولینای شمالی زندگی می کند.
دسته بندی های کتاب رقص پشت تاریکی (جلد اول)