کتاب جسیکا کجاست؟

Has Anyone Seen Jessica Jenkins?
(اگر قدرت نامرئی شدن داشتید، آیا این کار را می کردید؟)
کد کتاب : 50393
مترجم :
شابک : 978-6001881930
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : ---

«لیز کسلر» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب جسیکا کجاست؟ اثر لیز کسلر

کتاب «جسیکا کجاست؟» رمانی نوشته «لیز کسلر» است که اولین بار در سال 2014 به چاپ رسید. پایه هشتم برای «جسیکا جنکینز» کاملا عادی به نظر می رسد تا این که روزی بهترین دوستش «ایزی» به او می گوید «جسیکا» در طول کلاس جغرافی، شروع به نامرئی شدن کرده است. آن ها سخت تلاش می کنند تا دریابند چگونه و چرا این اتفاق عجیب برای «جسیکا» رقم خورده، و در طول این تلاش ها متوجه می شوند احتمالا بچه های دیگری نیز وجود دارند که صاحب ابرقدرت های مختلف هستند. «جسیکا» و متحدین جدیدش باید هم با تغییراتی که در خودشان در حال شکل گیری است، و هم با تغییراتی که در روابطشان با آدم های پیرامون به وجود خواهد آمد، مواجه شوند. اما شرایط زمانی جدی می شود که «جسیکا» و دوستانش درمی یابند منبع قدرت هایشان اکنون در معرض خطر قرار گرفته است.

کتاب جسیکا کجاست؟

لیز کسلر
لیز کسلر، زاده ی 15 اکتبر 1966، نویسنده ای انگلیسی است.کسلر در شهر سوثپورت در شمال غربی انگلستان به دنیا آمد و در منچستر بزرگ شد. او در دانشگاه به تحصیل در رشته ی زبان انگلیسی پرداخت و سپس برای اخذ مدرک تدریس به دانشگاه کیل رفت. کسلر مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته ی نویسندگی خلاق از دانشگاه منچستر دریافت کرد.او علاوه بر تدریس انگلیسی، به روزنامه نگاری نیز مشغول بوده است. کسلر پس از چندی به خلق کتاب های کودک و نوجوان روی آورد و در این عرصه به موفقیت رسید.
نکوداشت های کتاب جسیکا کجاست؟
A fun read that is sure to be popular among fans of Kessler's other works.
داستانی سرگرم کننده که بدون تردید در میان طرفداران سایر آثار «کسلر»، محبوب خواهد بود.
School Library Journal School Library Journal

Anyone who ever dreamed of being more than ordinary will love this story.
هر کسی که تا به حال آرزو داشته چیزی بیش از معمولی باشد، عاشق این داستان خواهد شد.
Discovery Girls

A magical tale of a (sometimes invisible) teen—and her truly super friends.
داستانی جادویی درباره یک نوجوان (گهگاه نامرئی)-و دوستان واقعا خارق العاده او.
Penguin Random House Penguin Random House

قسمت هایی از کتاب جسیکا کجاست؟ (لذت متن)
کمی بعد، بگویی نگویی خوابم برد و خواب دیدم که در ساحلی ماسه ای و زیر یک صخره دراز کشیده ام. ولی یکی سیخونکی وحشیانه به پهلویم زد و مرا از خواب پراند و به کلاس برگشتم. به «ایزی» زل زدم و آهسته گفتم: «برای چی میزنی؟» جواب نداد. در عوض، با سرش به جلوی کلاس اشاره کرد.

خانم «کوپر» با اخم به من زل زده بود و از حالت لب و لوچه اش می شد فهمید که می خواهد بگوید: «پس اینطور؟ باشه!» آب دهانم را که کمی بیرون آمده بود، با دستم پاک کردم و نومیدانه نگاهی به دور کلاس انداختم. چند نفر برگشتند و با همدردی نگاهم کردند.

ولی بیشتر بچه ها رویشان را برگرداندند. چون بقیه ماجرا را می دانستند. به زحمت گفتم: «من... من... ببخشید. خانم. خوب نفهمیدم. میشه لطفا تکرار کنید؟» خانم «کوپر» بیشتر از قبل لب هایش را روی هم فشار داد و طوری که عملا لب هایش محو شد، گفت: «بعد کلاس بیا پیش من.»